0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
ja men er det Toppen eller bunden som driller mig ? hvad for den til at drikke ?
HVor meget olie brugte din OJ FØR du tog den ud af den anden bil?
Det lyder weird. Så vi ved:1. Da den sad i anden bil brugte den ikke for meget olie.2. Nu bruger den for meget olie.Det fører til spørgsmål:A. Har den brugt meget olie fra dag 1 i den nye bil?(Kan olieforbrug have noget at gøre med indbygningen i den nye bil? )B. Hvor lang tid lå din OJ på lager (Kan pakninger blive utætte/tørre/møre af at ligge på lager)C. Den smider ikke olie nogen steder? Drypper ikke? Kører du med bundskjold under motor (kan skjule meget olie....)?JJ
Citat fra: "Crapz"når den starter så ryger den MEGET hvid røg og den lyder som om den ikke køre på alle Cylinder i tomgang hvis den så får en lille smule gas få lyder den godt....motoren har været meget varm det første år i kørte til kroatien,hvad det kan give mig af problemer nu vil jeg jo gerne vide. Ikke på alle cylindre: virker alle gløderør?Hvid røg: Hvordan med topstykket? Hvordan ser kølevand ud?Turen til Kroatine har muligvis ødelagt topstykket.Jeg troede egentlig du havde købt helt ny turbo!?-eller har jeg misforstået noget?Generelt har man vel andet at bruge tilværelsen på enduendelige problemer med topstykke/turbo, så genovervejom du ikke skulle droppe den turbo.
når den starter så ryger den MEGET hvid røg og den lyder som om den ikke køre på alle Cylinder i tomgang hvis den så får en lille smule gas få lyder den godt....motoren har været meget varm det første år i kørte til kroatien,hvad det kan give mig af problemer nu vil jeg jo gerne vide.
Køleslangerne skal ikke være hårde som sten, det er tegn på overtryk i kølesystemet...