fandt lidt billeder ...
Brunox er penslet og Sika 221 til finish
[attachment=18909]DSC02485.jpg[/attachment]
Den nederste kant foran hen mod kofangeren skal penles indvendig under køleren. Fluid Film kryber så indvendig ind mellem pladerne og ned til kantens hulrum. Dette sted har ofte rustpletter på T3eren og på en syncro skal man demontere foreste underværn for at pensle direkte under køleren - vigtigt tip!
[attachment=18910]IMG_20130617_174834.jpg[/attachment]
Min Dremel brugte mindst 20 af de små slibeskiver på dokaen og efter 14 år er min Dremel nu havnet på skrotten efter dette store arbejde... den kostede kun 15 euro ...
[attachment=18911]IMG_20130702_185505.jpg[/attachment]
Jeg fandt kun 2 huller på min svenskerdoka fra Kiruna, her fik jeg svejset det ene ... mit problem var, at permafrosten har været en fin beskyttelse for lakken i 20 år, men da den så kom ind i det milde vejr kom rusten frem. Vandet fandt sine veje ind mellem de frostsprængte fuger ...