Forfatter Emne: Guide til Billeder i brugernes tråde  (Læst 28428 gange)

0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.

Offline T3Klub

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 303
    • Vis profil
Guide til Billeder i brugernes tråde
« Dato: 31. December 2016 kl: 10:28:58 »
Hejsa

Fra tid til anden så er der nogen brugere som har problemer med at sætte billeder ind i deres tråde. Dette skyldes typisk at billederne er for stor enten i opløsning og/eller størrelse. Pga. trafikken på serveren samt pladsen er det nødvendigt at begrænse opløsning samt størrelse.

Der er 2 nemme løsninger til at ændre billederne.

1: Har du taget billeder med din mobil telefon, så send dem til din e-mail og vælg en reduceret størrelse, så er de klar til at lægge op når du har modtaget dem i din indboks.

2: Ligger de på din pc så kan du bruge dette online tool https://www.easy-resize.com/en/

Det indsatte billede er ændret på det angivne link, med Max file size 250kb og Max image size 1024X768.

Mvh
T3klub

« Senest Redigeret: 01. Januar 2017 kl: 11:49:09 af T3Klub »

Offline gungho

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 289
    • Vis profil
Sv: Billeder i brugernes tråde
« Svar #1 Dato: 31. December 2016 kl: 11:29:14 »
Tak - det må jeg vist hellere huske til næste gang. Mine billeder fra i går hører vist under den kategori, som du omtaler  ;)

Når nogen forhåbentlig svar giver input på mit opslag, så sletter jeg derefter billederne.


Offline Niels Erik Thing

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 42
    • Vis profil
Godt nytår.
« Svar #2 Dato: 31. December 2016 kl: 12:15:49 »
Godt nytår til alle - og lidt kalender snak- hvis der er nogle der ønsker en gammeldags flad kalender med lidt vw på så ring eller send en mail på thing@mail.dk med antal, navn og adr.

 de Allerbedste Jule og Nytårs Hilsner her fra sydfyn - Niels Erik

Offline T3Klub

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 303
    • Vis profil
Sv: Billeder i brugernes tråde
« Svar #3 Dato: 31. December 2016 kl: 13:29:05 »
Tak - det må jeg vist hellere huske til næste gang. Mine billeder fra i går hører vist under den kategori, som du omtaler  ;)

Når nogen forhåbentlig svar giver input på mit opslag, så sletter jeg derefter billederne.

Hej gungho du behøver ikke at slette noget, siden er sat op med en maks størrelse for billeder, så hvis dine billeder kommer med i tråden så er de ok  8) , denne tråd er til dem der oplever at de får afvist et billede pga. størrelsen.

Mvh
T3klub

Offline Rabundus

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.594
    • Vis profil
  • T3 model: doka syncro m.m.
  • By: 4733 Tappernøje
Sv: Billeder i brugernes tråde
« Svar #4 Dato: 31. December 2016 kl: 16:55:27 »
Tak og rigtig godt nytår til jer alle  glæder mig til vi ses i 2017
Rabundus
Det Brune punktum. Westfalia Joker fra 82 1,6.d
Brutalis Syncro Camper 1988
Syncro Doka 1990
TLF:40558864

Offline lambove

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 116
    • Vis profil
Sv: Guide til Billeder i brugernes tråde
« Svar #5 Dato: 22. Marts 2017 kl: 13:09:44 »
Hvordan skriver man et nyt indlæg og vedhæfter billeder. Har brugt et par timer på dette, hvorefter det hele forsvinder. surt.
lambove
volvo\'er, vw\'er, buggy,  vw variant, earlybay, vw T1\'ere, mange; volvo 210\'ere, polo: fed bil 500.000 km, peugot 400-et-eller-andet, frygtelig øse, sierra, orion, polo igen, felicia ( der står vw på alle stumperne), caddilac-65, fed øse, og nu T3 med orioginal camping "upset", og så nu lambo\'en på lang bund. men det er måske kun aktuelt på vw-nettet.

Offline Tica

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 953
    • Vis profil
    • Skalammodeskibe
  • T3 model: T3 Panel 1.6TD
  • By: 4632 Bjæverskov
Sv: Guide til Billeder i brugernes tråde
« Svar #6 Dato: 22. Marts 2017 kl: 18:09:48 »
Hej lambov

For at vedhæfte billeder skal du klikke på "vedhæftninger samt øvrige indstillinger under det vindue du skriver i, her før du så en mulighed for Vedhæfte ved at gennemse og vælge dit billede eller tilladte filer.

Hvis det fejler så er det sandsynligvis fordi dit billede har det forkerte format eller er for stort, eller hvis du har været for lang tid om at skrive dit indlæg men det kræver normalt mere end en ½ time før det sker.

Du kan evt sende det billede du forsøger at lægge op til formand"snabela"t3klubben.dk så kigger jeg på det

Mvh
Carsten aka formanden
Vh Carsten P

Rullende T3 projekt aka Appelsinen
Location 4632 Tlf: 22613937
http://www.linkedin.com/in/carstenpaulsen