Forfatter Emne: Udskiftning af gløderør+relæ  (Læst 1935 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Udskiftning af gløderør+relæ
« Dato: 25. August 2007 kl: 00:47:39 »
Ved du at delene er defekte eller skifter du på mistanken? De symptomer kan nemlig også være så meget andet.

Når du bor i Aalborg, så kunne et fint sted at handle da være hos Bosch. I har jo et stort og fint Bosch-center.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline mikkelpoulstrup

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 7
    • Vis profil
Udskiftning af gløderør+relæ
« Svar #1 Dato: 26. August 2007 kl: 04:29:41 »
Ja, men det er et fandens dyrt bosch-center. Og jeg har lidt blandet erfaringer derfra!!

Jeg fik monteret en generator på min w123 240D. Da de monterede generatoren, monterede de den så remhjultet var i forbindelse med en kølerslange. Gæt resultatet. Jeg sad på E20 Hirtshalsmotorvejen med en bil, hvor vandet rendte ud af OG jeg havde betalt 3700 for generator+montering. Hvis de tager 3700 for en ny generator incl montering skal det famne være i orden!!

Jeg ringede og fik rådgivning ang.gløderør til min Mercedes 240/8 fra 1970. Jeg fik anbefalet at købe de orig.gløderør. De bestilte dem og jeg havde dem dagen efter. Jeg pillede de gamle ud og monterede de nye =brændt relæ, ledningsnet +div. Bosch havde glemt at fortælle mig at der tidligere havde fantes "hurtige"gløderør. Det var sådanne gløderør der var monteret i min mercedes.

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Udskiftning af gløderør+relæ
« Svar #2 Dato: 26. August 2007 kl: 08:38:06 »
OK, men til VW'en skal de vel kun levere varen, så kan du selv skrue dem i. Hvis du er frisk på en smuk køretur gennem det himmerlandske, så er Hovwdiaudi i Viborg også et bud.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!