Til ære for og på baggrund af forespørgsel fra JJ:
Det tog lidt tid at finde en måde at få det til at se ok ud og muligt for alle at se det ordentligt
Det er indkøbseddel over et sæt med:
- 12m armeret slange,
- 2xlige, 2x45°, 2x90° push-lock omløbere (dvs de skubbes bare ind og er selvlåsende - men kan nok sikres med slangebånd hvis det er)
- 25 rækkers oliekøler, den største der umiddelbart er plads til
- fittings mellem køler / slanger / adapter
- olieudtags adapter med termostat.
Det skal lige siges at den der er monteret i trambussen ikke er med slangerne fra dette kit da jeg havde monteret en oliekøler på den der desværre viste sig at være utæt :x
Ydermere er udtaget pt GTi flangen, dvs den åbner først 100% når olien er omkring 100° modsat adapteren der åbner omkring 90° så vidt jeg husker.
Når AAZ'en engang kommer i, bliver det med adapteren istedet for GTi flangen. Dels for at få den tidligere åbning, dels for at undgå den ekstra længde og af andre grunde... bliver bøffen (org oliekøler) flyttet over på diesel filterflangen (skruefilter model)