Forfatter Emne: Dyser og bærearm søges  (Læst 890 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline kasper

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 159
    • Vis profil
Dyser og bærearm søges
« Dato: 28. Februar 2011 kl: 10:40:50 »
Jeg ville lige prøve at få lidt mere liv i jx'en inden den skal videre. Ikke at det er et must. Den kan jo købes som den er, men det er altid sjovere at sælge noget, som også starter i kold tilstand. Så derfor ville jeg prøve at sætte nogle andre i. Alternativt skulle jeg evt. låne en dysetester, så jeg lige kunne teste om det vitterlig er der problemet er.

Det med bærearmen er til et lille ekstraprojekt jeg er kommet til at fremskaffe hos broderfolket. Den stod der og så så ensom ud, og der var flere gode ting som kunne bruges. Nu er jeg dog lidt i tvivl om den er for god at hugge op, og derfor ville jeg få lavet bærearmen, og køre den hjem. Jeg tænker det er smartere at bruge lidt tid på at få skiftet den mugne bærearm, end at bruge penge på trailer.

Ved lejlighed kommer der billeder af den røde til salg, den hvide på nye, danske plader og den brune med...nå ja, nye vinterdæk :D

Hvad skete der lige der. Jeg var tæt på at opgive t3-karrieren for en periode pga. job langt væk, og så har man lige pludselig tre. Dog ikke alt for længe hvis det står til mig.
DJ 2,1
Yamaha XT 500
Yamaha TT 500
Morini 3½ / 500 Sport
Jawa 350 / Velorex Combo

Solow

  • Gæst
Dyser og bærearm søges
« Svar #1 Dato: 28. Februar 2011 kl: 12:20:14 »
bærearm i hvad side ??

Og hvor bor du i landet ??

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Dyser og bærearm søges
« Svar #2 Dato: 28. Februar 2011 kl: 13:23:59 »
Hvis du demonterer dyserne så tester jeg dem for dig. Enten kan du sende dem, eller også komme forbi med dem så tester jeg dem mens du ser på.
Mvh. Casper

Offline kasper

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 159
    • Vis profil
Dyser og bærearm søges
« Svar #3 Dato: 01. Marts 2011 kl: 09:15:33 »
Solow: Nå ja. Glemte lige at sige i hvilken side, men det er i højre side, og jeg bor i København SV. Tror måske at du fik synet din Subwagen samme sted som jeg fik synet min nye bus. De spurgte i hvert fald om ikke jeg skulle have en "sub", og at de havde alle de nødvendige godkendelsespapirer liggende.

Casper: Det lyder super. Jeg afmonterer dem og ser gerne på mens du tester.

Kasper
DJ 2,1
Yamaha XT 500
Yamaha TT 500
Morini 3½ / 500 Sport
Jawa 350 / Velorex Combo