Forfatter Emne: Utæt servo-styrehus, hjælp!  (Læst 7050 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.268
    • Vis profil
Utæt servo-styrehus, hjælp!
« Svar #30 Dato: 22. April 2008 kl: 09:30:29 »
I forbifarten læste jeg ikke den detalje, i har ret :-)
Køb og bliv glad med det!!!!!!!!!!!11

***************

Er det Motorensuche.com med ham Marc?

En anden synsvinkel:
Der er tilbydere på ebay med fine JX motorer og andet (samme navn ville være rent tilfældigt ...), såsnart man så har købt delene online på ebay, så kunne delene ikke leveres ... man skulle først indsende sin egen defekt JX MAN BETALTE FOR EN NY MOTOR FORINDEN ... samme princip gælder i øvrigt for enkelte dele og andet fra samme tilbyder.

Som sagt, man betalte forinden, først derefter dukkede problemet op ...

Vi lever alle med utroligt mange søde mennesker rundt omkring. Motorensuche er måske især blevet skudt ned flere gange på de tyske T3netter hhv. forum. pga. lidt underlige tilbagemeldinger fra flere T3billister pga. køb af dele.

Jens
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Utæt servo-styrehus, hjælp!
« Svar #31 Dato: 22. April 2008 kl: 10:24:49 »
Ja, du har ret i, at det kan være besværligt at handle med Motorensuche alias autoteile.cc

Jeg har også fulgt mange diskussioner på vwbus-online.org og jeg har også selv oplevet besvær. På den anden side må jeg sige, at det er vanskeligt at finde et så bredt udvalg og så gode priser andre steder, og samtidig tror jeg ikke, at han bevidst er ude på at snyde folk. De fleste handler forløber heldigvis uproblematisk, men går noget galt, så er det en stor opgave at få det rettet.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.268
    • Vis profil
Utæt servo-styrehus, hjælp!
« Svar #32 Dato: 22. April 2008 kl: 13:06:37 »
Hi
Jeg har ingen problemer med små dimser på op til 30-50 Euro, men når man betaler 1.500 Euro til en motor JX i forhåndsbetaling som slet ikke kan leveres, så er man langt ude som tilbyder på ebay.

Derfor køber jeg ikke store pakker hos dem, det er for grov for mit vedkommende. Man har talt meget om det hos tyskerne de seneste år.

Jens
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963