Forfatter Emne: Hjælp til køb af camper  (Læst 1584 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Rlanng

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 1
    • Vis profil
Hjælp til køb af camper
« Dato: 22. Juli 2015 kl: 20:29:48 »
Hjælp. Er ny til det her med T3. Er på jagt efter en t3 camper til en billig penge. Er ikke bange for at få beskitdte fingre men har ikke mulighed for det store plade arbejde. Er på jagt efter en model op til årgang 86 og gerne uden afgift
Hvad er en rimelig pris
Hvor finder man en god en
Alt det andet jeg burde vide men jeg ikke gør

Offline jheltzen

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 286
    • Vis profil
  • T3 model: Westfalia 2.0 CU LBX
  • By: 8830
Hjælp til køb af camper
« Svar #1 Dato: 23. Juli 2015 kl: 11:06:28 »
Jeg har selv købt en camper for godt et års tid siden.

Jeg stod og ville ikke selv lave rust men var ikke bange for det mekaniske mv...
Dog svinger prisen meget efter model udstyr mv, original Westfalia koster mere end andre mærker og er det en syncro (4wd) ombygget til camper koster de endnu mere.

Mit bud for en fornuftig camper på plader er prisen mellem 30.000 og 45.000 kr. Så skal man også forvente lidt rust hist og her der skal tages hånd om. En flot camper ligger nok i prislejet mellem 50.000 og 100.000 kr. og en syncro ligger også i den dyre klasse selv når de er i middel stand...

Jeg gav selv ca. 30.000 kr. for min hvor al rust var lavet og bilen stod i blank metal klar til maler.

Offline dehler

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 44
    • Vis profil
Hjælp til køb af camper
« Svar #2 Dato: 23. Juli 2015 kl: 21:21:58 »
Westfalia skulle være dyrest?
I min naivitet troede jeg faktisk det var dehlere.
Men hvorom alting er så er de ikke billige i drift...

Offline goffy

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 81
    • Vis profil
  • T3 model: div t3 :)
  • By: 9700 brønderslev
Hjælp til køb af camper
« Svar #3 Dato: 23. Juli 2015 kl: 23:02:21 »
jeg købte en ok westfalia sidste år med høj tag og fortelt og markise der skulle skiftes motor i den og sikke da en kamp for at finde en der var ok men det lykkes og den er nu skiftet
men hold da op nu slås jeg med køle rør og om ikke så længe skal gearkassen og kobling skiftes jeg har det hele men det kniver sku med tiden
så mit råd er at finde en der er kørende vis du vil have lidt fornøjelse af den her i sommer eller hvad det hedder på den her års tid  :P