Forfatter Emne: Hippie containeren  (Læst 1928 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline KarlEmil

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 22
    • Vis profil
Hippie containeren
« Dato: 13. August 2015 kl: 18:31:23 »
Hej folkens, nu skete det endelig, det lykkedes mig endelig (af kringlede veje) at komme med i klubben som T3 ejer! - i den forbindelse mange tak for al den hjælp jeg har fundet herinde, den har jeg været meget taknemmelig for! :)

For en måneds tid siden blev jeg den glade ejer af Hippie Containeren, som jeg overtog fra Finn. En gulpladet 1y 1.9 diesel.

Med et hjemmebygget køkken af Neukölln'sk genbrugestræ og et par madrasser bagi har den nu bragt os Ca 3000 km rundt på tur i Tyskland (der virkelig ikke står tilbage som anbefalelsesværdigt rejsemål sammenlignet med ex Frankrig og Italien!).
Turen har på alle måder bekræftet mig i at t3 verdenen er fantastisk, fyldt med gode oplevelser og flinke mennesker på vores vej - der blev med glæde både vinket til og dyttet af ligesindede :)

Indtil nu har den kørt problemfrit, det håber jeg selvfølgelig bliver ved (7,9,13 og alt det). Kun blæseren stod af under hedebølgen i Bayern (mon det er motoren eller ledningsnettet der er skyld i det, nogle umiddelbare erfaringer?)

Små og store projekter vil følge her, sikkert også en masse spørgsmål undervejs :)
God vind derude, jeg dytter og vinker!

Mvh Karl Emil

(billeder kommer når jeg lige kommer af mobilen og til en computer)

Offline ottokrog

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 838
    • Vis profil
  • By: Kbh Ø
Hippie containeren
« Svar #1 Dato: 13. August 2015 kl: 22:01:13 »
Velkommen til og held og lykke med det hele.
Mvh,
Otto Krog
http://www.rstvproduktion.dk
http://www.vw-shoppen.dk
ok@rstvproduktion.dk
MISS BLUE, T3 1983 BENZIN AUTOCAMPER
DG WBX BOXER MOTOR
23838188
May the T3 Force be with you.

Offline finnthor

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 313
    • Vis profil
  • By: Vejle
Hippie containeren
« Svar #2 Dato: 17. August 2015 kl: 09:58:04 »
Det glæder mig at hører at du ikke har fortrudt handlen.
Ang blæseren så har den jo aldrig haft mislyde og hvis den bare ikke vil køre fra den ene dag til den anden kunne det jo godt være et strøm problem. En ny blæser koster ikke alverden på Ebay men du er velkommen til at komme og hente en brugt som jeg har haft på lager længe. Forbered dig til gengæld på at hele instrumentbrættet skal skilles helt ad for at komme ind til den. Jeg har også et andet instrumentbræt til at ligge uden alle de grimme huller som var gemt til den dag hvor det blev aktuelt at skille det ad. Hvis det var noget siger du bare til.

Vh Finn T