0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: "Harald"Sidder der ikke en regulator/følerting eller lignende nede i strømfordeleren under rotoren? Har fået at vide, at der her sidder noget, som gør at bilen ikke tænder ordentligt, hvis det er defekt. Og det kommer både på LBX'ere og WBX'ere. Hjælp mig gerne, kloge hjerner!Min gode vens LBX'er har lige lavet lidt af samme nummer, (host og hak og trækker ikke ordentligt), men her var det omdrejningsbegrænseren, som lavede balladen.omdrejningsbegrænseren? hvor sidder den? Kunne i øvrigt være det i så fald kunne betale sig at skifte hele strømfordeleren og vacuumslanger.
Sidder der ikke en regulator/følerting eller lignende nede i strømfordeleren under rotoren? Har fået at vide, at der her sidder noget, som gør at bilen ikke tænder ordentligt, hvis det er defekt. Og det kommer både på LBX'ere og WBX'ere. Hjælp mig gerne, kloge hjerner!Min gode vens LBX'er har lige lavet lidt af samme nummer, (host og hak og trækker ikke ordentligt), men her var det omdrejningsbegrænseren, som lavede balladen.
Efter at have skimmet indlægget hurtigt igennem, ser det ud til ingen har foreslået dig at tage dyserne ud og tjekke om de sprøjter som de skal (et pænt jævnt mønster, ingen "klatter" og dryp) !?
jeg har engang oplevet noget ligende med en gammel type 1, det var platinerne slidte, selvom de blev stillet! det kunne ikke ses på dem, at de var slidte, men bilen manglede trækkraft og til sidst kunne den kun kører i 3 gear! nye platiner og vupti, den kunne rende 300kmt i 2 gear...jeg ville skifte tændingsdelene først!jesper
JA, det ved jeg da godt! men derfor har jeg jo også skrevet " skift tændingsdelene "... :lol:
Har siden vi samlede min motor for et par dage siden haft samme problem.I mit tilfælde var det bare ventilerne der skulle stilles.