Skylder jo næsten at følge lidt op på min "panik" imellem jul og nytår..
Jeg var så utrolig heldig, at Hintze havde sådanne et sæt stembeler liggende, som jeg kunne hente og for det var jeg dybt taknemlig
Motoren blev jo skildt af, mens den lå i bilen, selv om jeg kunne læse mig til, at det næsten var umuligt. Kan sige at den fremgangsmåde Hintze lange op, passede perfekt og var måde jeg gik frem, selv om den lå i bilen..
Det var muligt for mig, at tage vandpumpen af og den vej ind, komme til stemplerne og deres tværpinde, så ikke det store problem der. Jeg fik også samlet hele motoren på 2timer, MEN da jeg så hældte vand på, pissede det ud.. Kan love for, at jeg var ved at explodere, da jeg jo skulle køre samme aften. Men ro på, skille det ad, gå alt igennem, men kunne SLET ikke finde skævheden, målte min blok, min top, længden på foringer, skævheder på støtteboltene o.s.v... Men så kom jeg til at tænke på, da jeg snakkede med Hintze, at han fortlate, at han en gang havde glemt at tage den ene pakning i topstykket ud, så der lå to stk oven på hinanden og ja, ganske rigtigt, var så også min fejl.. Så alt blev samlet igen og så gik den lige som den skulle..
Var lige 6½times arbejde, men alt lykkes og vi måtte dog lave planen om til KBH i stedet for Holland, men var simpelthen et SKØNT nytår..
Så jo, nu har man også prøvet det og så er der efterhånden ikke rigtig mere på den bil, som kan skræmme mig..
Til alle jer som svare og hjælper, TUSEN TAK
Den køre stadigvæk fantastisk