T3nettet og T3Klub Danmark forum

T3 Fora.. => WBX/LBX Fora => Emne startet af: Holger efter 28. December 2015 kl: 20:59:12

Titel: wbx 1,9/2,1
Indlæg af: Holger efter 28. December 2015 kl: 20:59:12
Kan man bygge en 1,9 om til 2,1? Altså f.eks. en DG blok og en DJ krumtap mm. ?
Titel: Sv: wbx 1,9/2,1
Indlæg af: POLLE955 efter 29. December 2015 kl: 11:46:29
Hej Holger tror kun det er stemplerne der er forskel og så indsprøjtningen , så er der lidt forskel på udstødningen dj er uden forvarmer , men Hinze kan det på rygmarven ;D
Hilsen Poul
Titel: Sv: wbx 1,9/2,1
Indlæg af: Hinze efter 29. December 2015 kl: 11:53:48
Hej Holger tror kun det er stemplerne der er forskel og så indsprøjtningen , så er der lidt forskel på udstødningen dj er uden forvarmer , men Hinze kan det på rygmarven ;D
Hilsen Poul

njaar, mindes af wbx manden kan noget om at de tidligere 1.9'er ikke helt har plads til slaget på 2.1 krumtap. Tænker da 2.1 kom i produktion ændrede bearbejdningen på dem alle til at kunne have plads til begge slag.
Det kunne ellers være sjovt med en mølle på en dg'er (lavere kompression). Ik, Holger
Titel: Sv: wbx 1,9/2,1
Indlæg af: Holger efter 29. December 2015 kl: 14:22:15
"Det kunne ellers være sjovt med en mølle på en dg'er (lavere kompression). Ik, Holger"
Det kan vi da godt prøve. Jeg har motoren, monterer møllen og du laver ECU, megasquirt?????
Titel: Sv: wbx 1,9/2,1
Indlæg af: POLLE955 efter 29. December 2015 kl: 16:12:54
Mv har den laveste kompression hvis der skal turbo på