Køb og salg > Biler..

Solgt: Syncro camper, højt tag, 1.8i R4 motor

(1/11) > >>

BlackChart:
Lad os gøre det helt officielt...

Højben skal sælges, prisen ved jeg ikke helt hvad skal være, men byd ind med hvad i mener den skal koste - og KUN seriøse bud og forbeholder mig retten til slet ikke at sælge hvis ikke jeg føler at der er kommet et bud der retfærdiggør bilen som den er...

Lidt info:
Den bliver synet og godkendt med en 1.8i ADZ motor, dvs. årlig afgift rundt regner rammer 7000,- - brændstoføkonomien kender jeg selvsagt ikke, motoren er ikke engang lagt i bilen endnu.

Der er nye bremser for, nye styrkugler. Bærekugler er 2 år gamle.
Kobling er skiftet til en næsten ny.
Begge spær 100% fungerende og en visco der ikke fejler noget.
Nye baghjulslejer.

Der er monteret 185R14 dæk med godt mønster på noget der minder om Brazil fælge.

Indvendigt er den med Westfalia indretning, 100% fungerende med køleskab (12v/220v/gas), 50 liter vandtank og med ekstern gastank og spildevandstank. Fungerende gasvarme (Trumatic E1800).
2 sovepladser for neden og 2 sovepladser i højtaget.
Der er portapotti i det ekstra sæde.
Drejesokler på begge forsæder.
På 1. salen sidder 2 små lamper med lysdæmper, så de små kan have dæmpet natlys.
Indbygget batterilader som lader både forbrug og startbatteri ved tilslutning til 220v.
Skillerelæ mellem start og forbrugs batterierne.

Der bliver monteret skydevinduer og bagvinduer med tvangsudluftning.

Der er pt. monteret 2 TV (et lille på "1. salen" med nogle spil indbygget og et 19 tommer i "stuen"), men om de skal følge med i handlen afhænger MEGET af prisen. Der er DVB-T modtager, MPEG4, med 2 antenner som jvf. specs skulle kunne modtage stabilt TV med op til 210 km/t, dog er det kun testet op til omkring de 100 km/t men det virkede også fint, helt fra Hobro til Skanderborg.

I øjeblikket er der monteret en radio UDEN CD-afspiller, men med SD og USB port, evt. kan der monteres en CD radio ved handel hvis dette skulle være ønsket.

Desuden er der monteret Walkie i bilen, om denne medfølger afhænger også af prisen.

Der er et stort tunnelfortelt med i handlen, med bund og ekstra sovekabine til 2.
Der er specielt 12v udtag lige over skydedøren til den lampe der medfølger til forteltet, med diodepære i.

Link til info og billeder af bilen (og dens udvikling) kan findes via dette link:
http://www.t3nettet.dk/PNphpBB2-viewtopic-t-11004.html

[size=18]Pris: 55.000,- eller bud![/size]

EDIT 08-05-2012: Billeder tilføjet
EDIT 05-06-2012: Ny pris
EDIT 26-08-2012: Ny pris

Kkrogsgaard:
Morten den skal da offentliggøres på mobile...

Markedet er da meget større der.

BlackChart:
Tro mig, opnår jeg ikke en acceptabel pris her i DK så ryger den skam til salg på Mobile, men det bliver så først når jeg står med den synet og godkendt...

jensjakob:
Giv også Mike Busman et tip - tror han også kan sætte en god pris

kenny19821:
Har du ikke en pris ide

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version