0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
...han kan ikke huske handlen...
Ja, jeg beklager, at jeg ikke lige har fået den noteret i min sirlige logbog over T3-stumper, der skifter hænder. KKK K14 6000 er den oprindelig til JX. Der findes forskellige til AAZ, men med en JX-manifold på udstødningssiden, så passer Lagonis helt sikkert. Nu vil jeg så ikke dryppe malurt i bægeret, men erfaringsmæssigt så skal man være lidt forsigtig med en turbo, der har ligget på hylden så længe. Jeg har ofte oplevet, at har tage en velfungerende turbo af en bil - så har jeg lagt den på reolen i ½ år, og når jeg så har monteret den igen, så pisser den olie ud. Det har jeg også beskrevet i tidligere indlæg. Ikke at det rager mig, men det burde I måske tage med i overvejelserne i jeres handel, og samtidig vasker jeg mine hænder, for ellers så risikerer jeg bare at blive udstillet som en fupmager, der "fucking ikke kan finde ud af at renovere turboer".Et andet halvflabet spørgsmål kunne være: Hvordan ved du, at din turbo er defekt? 90% af alle tilsyneladende turbodefekter har en anden forklaring - desværre ofte at motoren har så meget underkompression, at turboen ikke kan komme af med sin returolie i bundkarret, og så hælder den det ud i skovlhjulene i stedet for.Nå - så fik jeg rigtigt sat lus i skindpelsen - I kunne bare lade være med at blande mig ind i det ;-)
...når jeg så har monteret den igen, så pisser den olie ud.
Det har jeg også beskrevet i tidligere indlæg.
... risikerer jeg bare at blive udstillet som en fupmager, der "fucking ikke kan finde ud af at renovere turboer".