Vi formoder det man kalder for "Höhenschlag" på svinghjulet, noget der opstår ved vandskader på toppen.
Den omtalte JX kommer fra den grønne pladegård syncro der druknede ude i vandet ved Blåvand (?) for 2-3 år siden. Bussen blev i mellemtiden slagtet, jeg fik den af Hasse. Siden den tid er denne motor blevet nyjusteret. Alt har været gennem en udskiftning bortset fra toppakningen. ESP, turbo, ventiler, dysser, LDA,syncro bundkar, turboarm, tandrem, kobling, pilotlejer og simmering plus tre simmeringer på tandremfronten er frisk renoveret eller skiftet ...
2 startere ligger i spanden, den ene var i forvejen halv træt, den anden blev sprængt.
Den er for viderekommende ... i tomgang er den ikke særlig rolig, pumpens skrue skal opjusteres med et par omdrejninger. ESP står måske på 88 og skal gerne på 90 ...
Ellers kører den fint i dag bortset fra tomgang, måske driller e sidste dysse endnu.
Og lige et billede da jeg slagtede rustormgearkassespånlortet på liften.
Jens
[attachment=20459]Slaughter_Hebebuehne_2015-10-05.jpg[/attachment]