Forfatter Emne: Ny / renoveret dieselpumpe  (Læst 1129 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Gammelpot

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 226
    • Vis profil
  • By: 5270 Odense
Ny / renoveret dieselpumpe
« Dato: 05. September 2009 kl: 19:00:03 »
Medens jeg kæmpede for at få min pumpe til at virke ledte jeg lidt efter priser på renoverede og fandt dette link:
http://www.dieselkontor.de/product_info.php?cPath=58_59&products_id=3145
Altså en hel ny pumpe til mindre end hvad en renoveret koster de fleste steder, samtidig med at man slipper for returnering af sin egen.
Selv om det er et kineserprodukt kan det måske bruges. Er der nogen der har prøvet eller hørt om pumpen?

Ps. min egen pumpe som et svensk værksted dødsdømte kører super efter 2 nye pakninger på tilgangsstudsen. Sjovt nok var mængdeskruen 1,5 - 2 omgange ude af justering, så det ligner svindel, men det er jo svært at bevise nu hvor sommeren går på hæld.

Bjarne
Nu uden T3

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Ny / renoveret dieselpumpe
« Svar #1 Dato: 05. September 2009 kl: 19:09:05 »
Skal vi så ikke holde den på.: Nu ved du også hvorfor vi laver bilerne selv, alle har en historie om noget der er ødelagt hos mekanikeren.

Kurt
Kurt - 25115788

Offline poot

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.002
    • Vis profil
Ny / renoveret dieselpumpe
« Svar #2 Dato: 06. September 2009 kl: 09:46:40 »
Hvis den virker og er tæt. er der vel ikke nogen grund til at skifte. og er det fordi du vil have en i reserve, så ligger der vel mange pumper på lager rundt omkring.  

Men ellers ser pumpen på linket fornuftig ud. (synes da der står det er en bosch, bliver de lavet i kina)  
Synes han har mange gode ting dernede til rimelige priser.

Vil det sige du er kørende igen.
Hilsen Poul
Poul Ottesen
Kørende : T3 syncro doka, 2,1 MV (Moshel) = mobil shelter :D
T3 camper 88 1,6 TD  ( Freja ) = venter på 35 års fødselsdag :)
T3 bus 81 1.6 D (Scoremobil)projekt = venter på "far" !!!!