Forfatter Emne: FUNDET : Ferieplads... ;-)  (Læst 1915 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
FUNDET : Ferieplads... ;-)
« Dato: 07. Juli 2013 kl: 22:34:18 »
Lidt utraditionel søgning, inden jeg går i gang med at finkæmme markedet for muligheder man kan betale sig fra.

Er der mon en herinde som har, eller kender en som har et lille sommerhus, en hytte eller en plads med campingvogn,
som kan lejes i uge 29 eller 30. Det behøver dog ikke at være en hel uge.

Der skal være plads til 2 voksne og 4 halvstore børn. Eneste must er komfur, toilet og bad, og gerne i nærheden af noget vand.
Det skal ikke være luksus, men bare et sted man kan slappe helt af i nogenlunde fred og ro.
( Ungerne forstår godt at opføre sig ordentligt og passe på sagerne der hvor de opholder sig. )

Vi havde regnet med en rolig ferie herhjemme i år, med nogle dagsrejser rundt i landet, men her er ingen ro længere...
3 forskellige entrepenører graver hhv vandafledning, kloak og vandforsyning i hhv vej, cykelsti og fortov,
LIGE UD FOR VORES HUS...... så vi trænger virkelig til at komme hjemmefra og bort fra støvet og larmen.

De fleste af feriepengene er sat i konfirmation, hus og lidt i bilen, så det sætter sine begrænsninger hos udlejningsfirmaerne,
så vi leder efter noget alternativt først, da netop de 2 uger vi har fri sammmen, som bekendt er sindsygt dyre hos udlejerne.

Er der hjælp at hente, så skriv - ring - mail - PM - eller noget......

Tony

Ser her ikke hyggeligt ud.........

[attachment=14925]DSCI0641.JPG[/attachment]
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Søges : Ferieplads... ;-)
« Svar #1 Dato: 07. Juli 2013 kl: 23:18:02 »
Prøv at ringe til Hjarbæk Fjord Camping...
Det er en ganske hyggelig camping plads, til en fornuftig pris - i rolige, skønne og børnevenlige omgivelser.
Vi har selv lige været der en uge, ikke for første og bestemt heller ikke for sidste gang.

Jeg mener også de har hytter, men ellers kan det være de kan henvise til en fastlægger der lejer deres vogn ud..
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline kh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.699
    • Vis profil
Søges : Ferieplads... ;-)
« Svar #2 Dato: 08. Juli 2013 kl: 08:56:16 »
Vi er selv i sparehjørnet, vi har fundet en campingplads i Løkken, som hedder Camping Rolighed.
Der lejer man hytter ud, den billigste model hedder "Transithytte" og koster 400 pr. nat.
Der er 4 køjer og lidt forskelligt udstyr, men vi blev gjort opmærksom på, at de hytter er til en enkelt overnatning, og vil man være der i længere tid anbefales den lidt større hytte til kr. 575 pr. nat.
Vi kører tirsdag, kommer hjem torsdag, 3 børn, 3 voksne, og valgte den løsning, vi kunne have lånt et telt til 8 pers. men jeg har ikke meget lyst til at bokse med et telt jeg ikke kender, og så skal der jo betales pr. person og pladsen, d.v.s. lige så dyrt som hytten.
Derfor, hvis I kan sove et par stykker i bilen og resten i hytten, var det så en løsning, I kan bruge ?

Mvh. KH.
Spurve flyver i flok.
Ørne flyver alene.
Tlf. 40314032

Offline Jan W

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 390
    • Vis profil
Søges : Ferieplads... ;-)
« Svar #3 Dato: 08. Juli 2013 kl: 10:53:44 »
T3 er stærkt vanedannende
Tlf. 40763157

Offline Aakerman

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 618
    • Vis profil
Søges : Ferieplads... ;-)
« Svar #4 Dato: 08. Juli 2013 kl: 21:45:13 »
Jeg støtter Jan W's forslag, vi besøger dette sted en lørdag hver sommer med barnebarnet og også hvert år til Julestue.

mvh

Bent
Medlemsnummer 189
Syncro 14" Caravelle JX 91 "Geo"
Sika Transporter 2,1 WBX 89 "Snehvide"

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Søges : Ferieplads... ;-)
« Svar #5 Dato: 08. Juli 2013 kl: 23:12:29 »
Tak for tips og link, det er nu lykkedes at finde et fristed hvor vi kan slappe af nogle dage i løbet af ferien,
ovenikøbet i spytteafstand fra havet  :)  hold da kæft hvor bliver det dejligt.

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Søges : Ferieplads... ;-)
« Svar #6 Dato: 09. Juli 2013 kl: 06:25:40 »
Du kunne vel få en tjans med den store gravko og så sende resten af familien til Gardasøen for de lommepenge du kunne tjene  :P

Offline woodhat

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 342
    • Vis profil
  • T3 model: T3 panelvan 1989
  • By: 8585 Bønnerup Strand
FUNDET : Ferieplads... ;-)
« Svar #7 Dato: 09. Juli 2013 kl: 06:33:37 »
Ja, jeg forstår heller ikke at Tony tør at tage hjemmefra, med al den aktivitet  rundt om huset.
woodhat
8585  glesborg

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
FUNDET : Ferieplads... ;-)
« Svar #8 Dato: 09. Juli 2013 kl: 11:57:16 »
Citat fra: "woodhat" post=101116
Ja, jeg forstår heller ikke at Tony tør at tage hjemmefra, med al den aktivitet  rundt om huset.


Der er jo ingen som kan komme til huset, uden at falde i et hul  :unsure:  og vores 3 naboer passer også godt på huset.

@ Hinze.  Jeg kan ikke køre med sådan et skrummel, men dieselolien fra den brænder godt i oliefyret....  :P

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
FUNDET : Ferieplads... ;-)
« Svar #9 Dato: 09. Juli 2013 kl: 18:16:14 »
Øvelse gør mester. Du øver dig da lige lidt længere henne ad vejen, så er du klar til at tjene lidt lommepenge  :lol: