T3nettet og T3Klub Danmark forum
Off topic => Generelt => Emne startet af: porteren efter 08. April 2011 kl: 19:56:57
-
Jeg sad lige og kiggede gamle billeder og fandt disse fra 1978 af min gamle Bedford postbil, som skulle have været bygget om til det der dengang hed customvan.
Jeg fik da købt 10" Woolfrace fælge( bagi), konstrueret en drejekonsol fra bunden af og forsynet sidedøren med tophængsler. Men jeg fik aldrig råd til gasfjedre til at holde døren oppe med. Derfor brættet.
Dårlig økonomi stoppede projektet inden den blev færdiggjort, men der var dog en dobbelt alkove på tværs bagi, som kom mig til gavn på den afbillede campingtur til Karrebæksminde.
Wauxhallmotoren på 2,3l med overliggende knast, var iøvrigt mindst lige så sulten som en WBX :D
-
Godkendt...!! 8-)
-
De var for fede de gamle postbiler. Jeg har selv været med til at rullemale sådan en svend. Var de ikke alle med skydedør i ventre fordør samt aut.kasse???
-
Min havde oprindeligt skydedør i begge sider, og det var egentligt fedt at køre med, især om sommeren. Jeg ville jo gerne have den mågevingedør i siden, og så duer det ikke med skydedør. Da det heller ikke så særligt smart ud, skiftede jeg også venstre dør. Min havde manuel gear.
-
He he, så var det da godt, at den ikke var monteret med den seksbenede række fra Velox / Cresta modellerne. 3,3 Liter og en ubændig tørst. Mine forældre havde sådan en Velox da jeg var ... øh.... yngre.
-
He he, så var det da godt, at den ikke var monteret med den seksbenede række fra Velox / Cresta modellerne. 3,3 Liter og en ubændig tørst. Mine forældre havde sådan en Velox da jeg var ... øh.... yngre.
Hed den ikke Wauxhall Ventora, den 3.3 liter, det var en fin bil dengang i 70erne.. :)
-
Jo. Tror det nok. Og Ventora blev da vist aldrig solgt i store mængder i DK.
-
Her er sgu en fed Ford Supervan, Kim. B)
GT40 drivlinie og chassis..
https://www.youtube.com/watch?v=qg6WdboK1nY