T3nettet og T3Klub Danmark forum
Off topic => Generelt => Emne startet af: bos1 efter 02. September 2012 kl: 21:51:55
-
IM'S golf med RP motor står med mellem 1500 og 2500 omdr i tomgang og nogen gange sætter den ud, giver man den så et gear ned og fyrer på den og så kommer den fint igen men stadig høj i tomgang
det virker lidt som om den ikke slår chokeren fra
nogen som har en ide til en løsning
-
Pierburg karburator...? Der kan mangle vandgennemløb i auto-chokeren på siden af karburator. Spjældet kan hænge eller have mistet indgrebet i den "bøf" vandet løber igennem. Og så kan det også være en defekt vacumdåse på bagsiden til forhøjet tomgang.... Eller måske suger den bare falsk luft..?
-
hvis det er en RP, så er der da Bosch monomotronic på, dog den gamle model med flere vacumslanger, så tjeck lige dine vacumslanger, især omkring monopointen :)
-
Nå for hulen, :-) Jeg roder vidst rundt i de motorkoder.. Måske flangen under selve indsprøjtningsenheden kan være revnet..?
Og så er den meget afhængig af at temp.føleren kommer med det rette signal....
-
tror også det er temperatuføleren den er gal med, for idag holdte hun hun i kø og der steg temperaturen og så faldt den i tomgang
men generelt trænger den til en gennemgang , da det er en ægte brian edition med skørter og det hele , men de har bare glemt at holde den vedlige
men hvad prisen var derefter
-
på en RP er tempføler til motorcomputer og temp.viser ikke den samme føler, så det er ikke derfor du oplever en sammenhæng!
-
nej men det virker ikke som om at den får de rigtige signaler