T3nettet og T3Klub Danmark forum

Køb og salg => Biler.. => Emne startet af: Jens Flensborg efter 14. Februar 2017 kl: 12:59:29

Titel: Vil sælge min Syncro 4door doka (diesel)
Indlæg af: Jens Flensborg efter 14. Februar 2017 kl: 12:59:29
Hej venner
I april/maj vil jeg sælge min 4doors syncro doka diesel (JX), 5.43, 2 diffs, servostyring.
Der medfølger en TRISTAR indretning, pilotsæder er allerede monteret.
Der medfølger 2 ekstra diesel syncro gearkasser (nyrenoveret 5.43 Schaefer Getriebedienst).
Motorkran pick up på ladet med stel på rammen, var monteret hilift i Kiruna inden den kom til Tyskland. Harttop VINTIC - lakeret i bussens farve. 215/75-15 All Terrain og den er hævet med ca. 20 mm (2xblå fjedre) der er mere bløde end de 2xgrønne fjedre, medfører mere behagelig kørsel.

Prisen vil være fast på 11.111 euro sammen med begge gearkasser.
Gearkasserne har allerede en værdi på omtrent 3.000 euro.

Jeg vil nok annoncere bussen på det tyske marked i begyndelsen af april. Regner ej hellere med, at danske T3 folk er vild med diesel (de store afgifter ...).

Hvorfor salg?
Jeg har en T3 syncro camper og en T3 LLE og en bobbel, det må være nok.
Og jeg har fundet en flot Mercedes Coupe fra 1989 W124 til den "ældre herre" ...

Bussen har mindre fejl, 2 gear hopper ud, dog er alle kronejul og spidsjul i fin stand. Gearkassen var til reparation, dog er fejlen bare hoppet fra 1 til 2 gear efter denne service. Den har lige klaret tysk syn i oktober 2016.

Jeg taler om fast pris og kun seriøse henvendelser ønskes.
I Tyskland forlanger jeg nok mere ...

Så har I da hørt noget...
Jens
Titel: Sv: Vil sælge min Syncro 4door doka (diesel)
Indlæg af: Glubskeulv efter 08. April 2017 kl: 15:05:01
Hej Jens.

Er den stadig til salg?
Kunne du måske sende mig nogle flere billeder?

Titel: Sv: Vil sælge min Syncro 4door doka (diesel)
Indlæg af: Jens Flensborg efter 08. April 2017 kl: 22:25:00
Bussen er sendt til mindre old school OVERHAULIN ...
Den står igen til rådighed efter sommerferien, eller først i 2020 når den bliver tysk veteranbil. Jeg regner med at prisen eksploderer til denne tid, når vi taler om en "old school" udgave på den tyske side.
Du er nød til at kigge et andet sted. Jeg betragter dette projekt nu som aktiekapital.
Den får ny turbo, nyt topstykke, en gearkasse skiftes til 30.000 viskositæt, lidt lakkorrektur og ny elektrisk system til ladets motorkran. Jeg er i gang ... min LLE har overtaget dens opgave.
Jens