Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.
Beskeder - Hinze
Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 242
3571
« Dato: 01. Juli 2007 kl: 21:14:52 »
Så er "synderen" fundet; som WBX-Manden ganske rigtig noterede sig, corrosion i aluminiumen.
Nå,, det bliver samlet med nye pakmasse og pakninger :roll:
Og så den røde kølervæske (VW G12) selvfølgelig.
Hinze
3572
« Dato: 30. Juni 2007 kl: 22:29:46 »
3573
« Dato: 30. Juni 2007 kl: 00:00:27 »
3574
« Dato: 29. Juni 2007 kl: 23:39:55 »
Det samme som din - bremse med hjælp fra en vacuumforstærker. I en diesel er der grundet det fraværende gasspjæld ikke noget naturligt vacuum, som i en benz. derfor har den en vacuumpumpe, der drives af samme drev som oliepumpen. Er vi så enige om, at det ikke hentyder til pumpens egenskaber, men bare forvirrer en som mig? Hinze
3575
« Dato: 29. Juni 2007 kl: 23:34:46 »
@Jensen: Der er altså nogle låsesmede som også har de dersens fine fine VW logo nøgler :-) Min lokale låsesmed sagde at han ikke kunne skaffe udvalget fra "VW" og at systemet med "plastichoved" ikke passede på vores nøgler. Har han "snydt" mig, gav iøvrigt 65,- pr nøgle. Hvor er prisen en "anden". Har du nogle forbindelser vi kan benytte. Hinze
3577
« Dato: 29. Juni 2007 kl: 20:42:19 »
Hej Jesper
Og velkommen til T3nettet! Vi er en broget flok, med det til fælles at vi har et mere eller mindre specielt forhold til Transportere fra ´79 - ´92.
Forumet er også en broget blanding af skæg, ballade og så en stor del seriøse og lærerige indæg.
Dog synes jeg at dine mange indlæg på kort tid, "lugter" lidt af ren buisness og det er selvfølgelig fint nok. Men måske kunne du nøjes med at henvise til din hjemmeside, eller evt. få dit link på forsiden, sammen med de andre reservedelsleverandører.
På den måde kunne du få glæde af T3-nettet som T3-entusiast, og jeg (og måske andre?) ville ikke hver gang jeg så et indlæg fra dig, tænke "hvad vil han nu sælge".
Men endnu engang velkommen til, det er et hyggeligt sted at være Indlæg med fuld support :!: Hinze
3578
« Dato: 29. Juni 2007 kl: 14:30:43 »
@Brutus: Tilykke med den!! Og velkommen i den eksklusive "Club Orange" :lol: Der er adgang til the orange lounge til ethvert træf med den vognfarve. Så mangler vi bare lige at definere hvad the orange lounge skal være.. vi må lægge hovederne i blød
@Hinze: Eller en 3G ?? :shock: Det er da SÅNEN du skal ha fat i hvis du beslutter dig for at opgive boxer eventyret.
@KKrogsgaard: Der er ALTID plads til en doka mere hernede på farmen, hvis du vil sælge så smid mig en PM.. (godt IM ikke læser t3netttet) mjaa, tænkte nu mest på at MV og PF begge har digifant styring og de "nye" motronic. Måske det var "lettere" sådan, men det er kun en tanke. Hinze
3580
« Dato: 25. Juni 2007 kl: 23:28:19 »
Hmmm.. Der kom ikke luft i kølesystemet da den kørte vel !? Nææ, det synes jeg ikke var fornemmelsen.
Jeg ville prøve at finde et nyt topstykke, bare for at være sikker :roll: Lyder fornuftigt nok, måske lidt pebret.
Det ville være surt at montere nye toppakninger også finde ud af toppen ikke er tryktæt. Enig
Resten skal du ikke være så ked af, det kan fikses med lidt rengøring, barberblad og noget ny flydende pakning...
Husk at brug den org. VW pakningsmasse (den sorte) og møtrikstætner (den gule). koster ikke ret meget !
Skift begge sider nu hvor du er i gang. Uha, det smager af $ Har ikke helt endnu svedt tanken ud om den dersens 1.8 :oops: Godnat for idag :? Hinze
3581
« Dato: 25. Juni 2007 kl: 22:37:17 »
@ WBX Manden: Takker for input. Så blev der "slidt" lidt i garagen. Hmm, ser nu ikke al for godt ud, kan genkende revnen mellem ventilerne fra type 1 LBX. Er det noget at bygge videre på?? Pakningen var flækket, men ikke der hvor der kom damp ud, men anyway god ser den ikke ud. Foringerne sad fast, så de blev trukket med ud. Hmm, tænke tænke hva nu. Den anden side har blålige krystalaflejringer ved pakningen udenpå også, så den er vel ikke meget bedre. Lidt flere pics på http://fragreve.dk/T3Hinze
3583
« Dato: 25. Juni 2007 kl: 19:38:11 »
Tauschmotor WBX (SS/MV/DJ) Preis: 2350,- http://www.busschmiede.de/ Zylinderkopf kpl. 57 - 82 kW (78 - 112 PS) 378,54 http://www.kaefer-co.de
Hvis du overvejer golf-motoren, så skal du jo huske du skal have stumper fra en diesel motor og gearkasse klokken!
/Mads Ja, det har jeg luret lidt på, men det er vel også til at opstøve for rimelige midler Hinze
3584
« Dato: 25. Juni 2007 kl: 19:35:46 »
Det ser ikke så slemt ud udefra :roll:
Jeg tror "bare" du skal skifte pakning, hvilket du halvvejs har prøvet da du skiftede løftere. :wink: Ja, du har selvfølgelig ret, jeg skal nok bare have tørret øjnene lidt og spist den sidste tudekiks og så igang med at skille den ad. Det behøver nok ikke at blive så svært :wink: Skal man normalvis "hive" cylinderne af og skifte O-ringen i bunden eller vil pakningen i toppen være nok? Hinze
3585
« Dato: 25. Juni 2007 kl: 19:32:15 »
Tja, tanken spøger stadig med en golf 1.8 (PF) motor 107hk. Den er også med digifant; ved godt at der på "tro og love" erklæringen står wbx, men prisen på et pakningssæt til wbx er det "samme" som en PF med hele svineriet, lige til at "plumpe" i.
Hvor finder du en Golf motor til 49 euro ?
Havde nu bare set et sæt hos http://howdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=184672 til 1520,-kr, men okay 49euro lyder bedre :shock: Hinze
Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 242
|