1441
WBX/LBX Fora / Hjæælp..kan det virkeligt passe??
« Dato: 11. September 2010 kl: 07:20:40 »
Det har jeg som tidligere nævnt også haft i tankerne.
Jeg er efterhånden nået frem til at en rullefeldts test er hvad der skal til for at jeg kan få et sikkert udgangspunktet. De 700 kr kan vise sig at være givet rigtig godt ud. Så kan jeg få syn for sagn istedet for at basere min vurdering på en følelse af hvordan den burde trække.
I går var jeg for første gang ude at køre i regnvejr, og efter 3-4 km begyndte den at sætte lidt ud på en cylinder. Noget jeg ikke har oplevet i mange år fordi jeg har haft diesel i mine sidste tre biler.
Det blev værre og i perioder gik den så godt igen. Da jeg kom hjem forventede jeg en del våde ledninger i motorrummet, da der ikke er noget skjold under motoren, men alting syntes knastørt.
Jeg vil selvfølgelig gennemgå hele tændingssystemet med klud og WD40, men er der nogen, der har et bud på specielt følsomme steder, på sådan en MV?
Jeg er efterhånden nået frem til at en rullefeldts test er hvad der skal til for at jeg kan få et sikkert udgangspunktet. De 700 kr kan vise sig at være givet rigtig godt ud. Så kan jeg få syn for sagn istedet for at basere min vurdering på en følelse af hvordan den burde trække.
I går var jeg for første gang ude at køre i regnvejr, og efter 3-4 km begyndte den at sætte lidt ud på en cylinder. Noget jeg ikke har oplevet i mange år fordi jeg har haft diesel i mine sidste tre biler.
Det blev værre og i perioder gik den så godt igen. Da jeg kom hjem forventede jeg en del våde ledninger i motorrummet, da der ikke er noget skjold under motoren, men alting syntes knastørt.
Jeg vil selvfølgelig gennemgå hele tændingssystemet med klud og WD40, men er der nogen, der har et bud på specielt følsomme steder, på sådan en MV?