1111
Diverse / Erfaring/råd/tips/hjælp søges til køb af T3
« Dato: 11. Januar 2014 kl: 21:11:33 »
motorskift på en benziner er lidt mere omfattende end på en diesel, simpelthen fordi der er flere slanger og ledninger...
hvis du har en dieselmotor stående, som er pillet ud af en anden T3, så kan to mand skifte motor på 4 timer, fra den ruller ind på liften og til den er ude og prøvekøre...
regn med 5 timer hvis du står alene med det ude i perlestenene...
Det er ikke svært at skifte motor på en T3, og du bliver hurtigt god til det... Det bliver en vane. lidt ligesom at skifte olie og sprinklervæske...
jeg synes heller ikke at det giver mening at sænke en syncro.. 2WD kan blive rigtigt hårde at se på vis de kommer ned på vejen, og Syncroer bliver rigtigt potente, når de får et par cm i vejret...
vi glæder os til fotos af dine projekter. uanset om de går mod jorden eller imod verdensrummet...
mvh Erik
hvis du har en dieselmotor stående, som er pillet ud af en anden T3, så kan to mand skifte motor på 4 timer, fra den ruller ind på liften og til den er ude og prøvekøre...
regn med 5 timer hvis du står alene med det ude i perlestenene...
Det er ikke svært at skifte motor på en T3, og du bliver hurtigt god til det... Det bliver en vane. lidt ligesom at skifte olie og sprinklervæske...
jeg synes heller ikke at det giver mening at sænke en syncro.. 2WD kan blive rigtigt hårde at se på vis de kommer ned på vejen, og Syncroer bliver rigtigt potente, når de får et par cm i vejret...
vi glæder os til fotos af dine projekter. uanset om de går mod jorden eller imod verdensrummet...
mvh Erik