Jeg købte også min klump hos hovwdi, og bundlejet havde jeg liggende i reolen. Imidlertid er jeg helt sikker på, at det var overflødigt at skifte det, for alt sløret lå foroven.
Tilgengæld skiftede jeg så også kardanleddet (servostyring) ved tandstangen - det ændrede ratsløret til ingenting. Når det er nyt og dermed velsmurt, så er rattet super præcist og letgående. Kardanleddet fåes til godt 100 € hos käfer&co.
Samtidig røg der nyt låsetøj i tændingslåsen, så jeg nu ikke længere kan starte den med en lommekniv...
Og endelig har jeg studeret, hvordan man kan udoperere låsetøjet i ratlåsen uden at være i besiddelse af nøglen, så man kan rangere med gamle skrotbiler, hvor nøglen er blevet væk. Den viden ønsker jeg imidlertid ikke at smide her på et offentligt forum, da den af indlysende årsager kan misbruges, men skulle nogen (som jeg har tillid til) få brug for en anvisning, så send en pm.