Takker.
Jeg har et varmeapparat ude i laden - det tror jeg at jeg vil prøve med først.
Man kanvel altid høker-teste det, noget med slanger på varmeapparat, den ene ende blokeret med en bolt og spændebånd, den anden slange monteret med en ventil på een eller anden måde, og en cykelpumpe - måske bruge en stump cykelslange som overgang - den ene ende af cykelslangen ned over slangen til varmeapparat, den anden ende klemt godt sammen så den er tæt (slået knude på?
)
Det er det der er så fedt at køre T3 - opfindsomheden kommer på prøve.
Gode hilsner
Jens Jakob
P.s. Er der nogen som kender tryk-stigning i et normalt T3 køler-setup, hh. tryk-stigning i et VW i4-motor setup?
Jeg har en tanke om at grunden til at varmeapparat er utæt, er at der er for stort tryk i systemet - der er forskel på at en ekspansionsbeholder skal optage vand-udvidelsen ved 6L vand (normalt, cà? i en golf) hh udvidelsen ved 18L vand i en T3.