Jeg købte min Syncro med defekt Visco. Det tog mig noget tid at finde ud af den var død. Jeg fandt prisen på en ny (ny) og den kostede 16.500,-.
Så skyndte jeg mig at finde en brugt og den fik jeg for 1000,-
Jeg skiftede den selv (supervised af Mølle - Tak!) og det var ikke så slemt. Tog en aften. Du skal have en lift for at gøre dette.
Min var blevet utæt så den virkede slet ikke. Dette er 'unormalt' da langt de fleste bliver 'trætte' i olien og derved bliver for hårde. Dem som er gået i stykker på 'normal' måde vil du muligvis kunne skifte olie på men dette er vist nok noget værre bøvl at gøre eftersom olien er 2 komponent og temmelig tyk så den er ikke til at have med at gøre (Jeg har ikke selv prøvet så dette er bare noget jeg har læst...).
Du kan også skifte dine metal lameller som man kan finde (hvis man leder lidt) til salg på nettet. Dette skulle også være røv svært (igen - jeg har ikke prøvet selv, kun læst dette).
Find en ny (gammel) visco, installer den selv og så kan du godte dig over at have 4x4. Bor du i KBH området skal vi klart ud og siddet fast et-eller-andet sted sammen.
: )