Det var dog liggodt SIVENS!
Heller ikke i dag fik jeg skiftet olie. Der er rigtigt nok et hul i skjoldet men det sidder på den anden side af bundkarret op mod det forreste af bilen og ikke mod bagenden hvor olieproppen sidder.
Nå.. måle lidt og sjusse lidt og så skære en slidse med vinkelsliberen. Det tager sin tid, jeg er lidt forsigtigt da jeg ikke vil skære i bundkarret eller lign oppe på den anden side.
Så er jeg ENDELIGE klar .. tror jeg.
Jeg får en 13er fastnøgle på .. hiiiv.. hvad faen.. hiiiiiiiiiiiiv ... grmmblll sikke noget. hø.. den sidder fast.. nå.. handske på .. HIIIIIIIIIIIV og så sker det møgirriterende.. nøglen smutter... og olieproppen er nu rund i kanterne.. ringnøglen snurrer rundt.. Nå.. fandens.. Top på fra det lille topnøglesæt da den store ikke kan være der.. hiiiv.. nå.. det var ikke proppen der gav sig men topnøglen der blev ødelagt .. nu er monteringsstudsen med den lille kugle trukket skæv..
Hvordan i hede hule kan noget der bør have været skruet af og på hver 7500 km sidde så fast?
? Og hvad har VW lavet deres bundpropper af? Snot?
Så nu sidder jeg fast igen.. Det er det mest omfattende olieskift jeg har været ude for nogensinde og jeg skal køre i bilen i morgen.. jeg håber den ikke bliver slidt for hårdt af at køre med den gamle olie.. æv.. jeg føler mig ikke videre heldig lige nu.