0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Når man skal udtale sig sikkert om, hvor langt en motor har kørt, så må man have kendt motoren (bilen) fra første færd for at kunne vide, hvad der er lavet på den og om den evt er skiftet.
Det hævdes, at der er set eksempler på JX'ere, der har kørt 4-500.000 km. Lad os lave lidt sandsynlighedsregning på det. Det tager en rum tid at køre en halv million km. Kører man f.eks 30.000 om året (hvilket er mere end de fleste privatbiler tilbagelægger om året), så varer det 13-17 år. Altså skal man have haft kendskab til til motoren (bilen) i denne årrække..
Hævder man at have tilbagelagt over 300.000 km i en privat bil med samme motor, så vil det ved et årligt km-tal på 20.000 implicere, at man har ejet den samme bil i 15 år. Hævder man at have gjort det i indtil flere T3'ere, så må man enten have et rasende stort kørselsbehov (og så havde man sikkert fundet et andet og hurtigere køretøj) eller også har man erhvervet sin første T3, før den kom i produktion i 1979. .
der er simpelhen ikke noget sjovere end benzin kontra diesel trådene :lol:
:shock: Miiiine damer og herrer.: I det Blå ringhjørne har vi Jarlen af Jylland, flere gange sværvægtsmester i Honing og besiddende titlen som undefeated DieselMålmand.Iiiiii det røde Ringhjørne har vi Eva, et hidtil ubeskrevet søge-blad, men alligevel kendt som Asfaltens ukronede dronning med utallige kilometer under dækkene i både små og store fuldblodsbiler.Blokken er tæt, trykket er højt, kampen på sit højeste, modstanderne slider på knasterne, banker argumenterne ind med turbotryk, topstykkerne koger i højeste 4 eller 5 gear, der slides på tolerencerne. DING.Runden er ovre. Laaaaaang pause.DING igen. værsgo.
Klart flest benziner, hvis USA tælles med, der er næsten ingen diesel T3'er.I mange lande er der kun solgt meget få T3 dieselmaskiner
Citat fra: "WBX Manden"Klart flest benziner, hvis USA tælles med, der er næsten ingen diesel T3'er.I mange lande er der kun solgt meget få T3 dieselmaskineri sverige er de fleste vidst også benzinere