Forfatter Emne: Manualer - endnu en gang - sorry  (Læst 1458 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline kasper

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 159
    • Vis profil
Manualer - endnu en gang - sorry
« Dato: 10. Oktober 2006 kl: 13:38:56 »
Tjaaa, det emne har jo været vendt en del gange i dette forum, og jeg har været baglæns for at tjekke de forskellige links mm., men de er dead end. Derfor endnu en gang for Prins Knud:

Hvordan skaffer jeg en manual til min røde nyindkøbte øse (td), som skal holde mange år. Er der ingen vej uden om Bentley-bogen. Jeg håbede nemlig på at der var noget online-agtigt til fri afbenyttelse, da jeg står og skal bruge det ganske tæt på .... nu!

Jeg fandt på nettet følgende manual:

Er den god??


Bare for lige at vise at min interesse for t2/t3 ikke er helt ny smider jeg lige et billede af min første t2 - blæser, som faktisk var rigtig god, bortset fra at der hele tiden var noget i vejen. Bare ikke så meget at den ikke kunne køre. Og så var den en tidligere militsbil som det fremgår af farven så den var sovset godt ind i hulrumsbeskyttelse og god solid camouflagemaling. I dag kører den for Palle hos vanløse motor på Ålekistevej.


mvh kasper
DJ 2,1
Yamaha XT 500
Yamaha TT 500
Morini 3½ / 500 Sport
Jawa 350 / Velorex Combo

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Manualer - endnu en gang - sorry
« Svar #1 Dato: 10. Oktober 2006 kl: 16:11:37 »
jeg har bl.a. købt so-wirds-gemach billigt på ebay.de den hjalp mig fint i starten
Mvh. Casper

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Manualer - endnu en gang - sorry
« Svar #2 Dato: 10. Oktober 2006 kl: 16:16:05 »
Ellers prøv at spørge folk hvad de bruger, så kan du sikkert få lidt hjælp der. Men spørg til et træf, og her på et åbent forum :-)
Mvh. Casper

Offline WBX Manden

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.746
    • Vis profil
Manualer - endnu en gang - sorry
« Svar #3 Dato: 11. Oktober 2006 kl: 10:03:51 »
Citat fra: "kasper"

Bare for lige at vise at min interesse for t2/t3 ikke er helt ny smider jeg lige et billede af min første t2 - blæser, som faktisk var rigtig god, bortset fra at der hele tiden var noget i vejen. Bare ikke så meget at den ikke kunne køre.
mvh kasper


Jaaah det må være en del år siden, hvis det er dig på billiedet  :lol:

Bruger selv en kombi af Haynes, So wirds.. og Bentley
Transporter \'89 opklodset til mindre travle tider.
Ombygning og opgraderings projekter: http://t3nettet.dk/index.php?topic=2304.0

"Diesel er kun for playboys."

Offline kasper

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 159
    • Vis profil
Manualer - endnu en gang - sorry
« Svar #4 Dato: 11. Oktober 2006 kl: 11:04:34 »
Ok, det er så sonnyboy på billedet, men lidt ret har du alligevel. Jeg fik min første blæser da jeg var ti og ræsede rundt på markerne (næsten kun markerne), og med stor ildhu blev den konverteret så'n til noget der med lidt god vilje kunne minde om det store forbillede.... Herbie. Det var rigtig sjovt dengang og det er det stadig.

Den nuværende bil her har de sædvanlige rustproblemer i pladesamlinger, og jeg har fulgt med her på siden i den gennemgribende løsning med fuldsvejsning, voks mm. Det kunne jeg godt få behov for, men mit problem er dels tid dels mine ikke helt optimale svejseevner, så derfor: Er der nogen som kender nogen (på øen), som kunne indlade sig på et sådant job??

Hvornår er der egentlig noget træf-agtigt noget under opsejling?

mvh kasper
DJ 2,1
Yamaha XT 500
Yamaha TT 500
Morini 3½ / 500 Sport
Jawa 350 / Velorex Combo