Forfatter Emne: Ultimativ dieselløsning  (Læst 13892 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
Ultimativ dieselløsning
« Svar #75 Dato: 14. August 2007 kl: 14:54:37 »
I min videre søgning er jeg stødt på fyrene fra DS tuning.

De sælger en adapterplade INKLUSIV svinghjul for 370 Euro. Og den er garanteret også billigere i forsendelse.

Jeg er ved at prøve at lære at læse det getribelist.xls jeg har fundet på en tysk side med moment kurver o.s.v. Jeg ved ikke om jeg forstår det fulde omfang.. men..

Det kunne godt se ud somom 3H indtil videre er min favorit til en 2,4D og dens omdrejningsområde, men det var jo nok rart at man havde haft den skilt ad og renoveret den først. Ikke at en 2,4 har noget monstermoment, men det er jo slidte gamle kasser, dem man finder rundt omkring og en nyrenoveret koster 9000 kr på ebay.. så der der lidt at købe tandhjul og ölleitblech for.

Komplette 2,4D med et par hundredetusind på bagen er ved at komme ned under 3000 kr uden garanti og ombygningsregnskabet begynder at ligne et AAZ budget +/- et par tusind.

Og så til sidst en god pointe fra FarT3: Nogen der har en ide om eller kan regne sig frem til hvor nemt det er at servicere en 2,4D i en T3? Er der plads til tandremsskift o.s.v?
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012