Ja, ser du - det kan jeg jo strengt taget ikke vide om du kan. Hvis du er danselærer med hang til rene negle, så er svaret nej, men siden du befinder dig på dette forum antager jeg at du har lidt mekanikerblod i årene, og så synes jeg da du skal prøve.
Du kører bagenden op på et par ramper (eller lift). Afmonterer geaevælgeren fra kassen, afmonterer udstødningen, afmonterer forreste gearkasseophæng (pas på nu skal en donkraft overtage vægten. Af med startmotor, af med alle bolte mellem gearkasse & motor, vip det hele lidt ned, så gearkassen kan gå under tværvangen, træk gearkassen fremad (nu får du hele vægten på donkraften), af med kobling og svinghjul. Nu kan du se synderen. Tag pakdåsen ud med en skruetrækker eller et andet "pilleinstrument", Sæt den nye ind (med rigeligt olie på) og vupti - baglæns igennem hele processen igen. Svinghjulets bolte SKAL have Locktite og spændes i moment. Koblingsboltene skal spændes i moment. Husk at centrere koblingspladen.
Det var da ikke så slemt, hva :wink: