Forfatter Emne: STORT SVINDEL VED KØB AF BIL  (Læst 1788 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Djursland

  • Gæst
STORT SVINDEL VED KØB AF BIL
« Dato: 11. September 2005 kl: 20:53:23 »
hej med dig..

kør ned til ham og sæt dig på hans kontor og sig til ham at du køre ikke før du har fået den.. og så bliv sidden til han har skaffet den du behøver ikke at sige noget til ham mens du sider der.. det virker som regl jeg har prøvet det med held flere gange.. jeg ved godt at det lyder lidt dumt men det virker du skal ikke true ham overhovet så kan han ringe til politiet alt det han vil og de gidder ikke at gøre noget da du ikke har gjort noget.

Djursland

  • Gæst
STORT SVINDEL VED KØB AF BIL
« Svar #1 Dato: 11. September 2005 kl: 21:36:09 »
hej igen..

fordi han har en stor hund er han ikke farlig.. han har den jo heller ikke med sig altid.. og hvis den gør noget er det jo en politi sag.. det der er vigtigst er at vise at man ikke er bange for ham. vi kunne jo samle en flok herfra og tage på virksomheds besøg. ti hi hi hi.. man skal ikke lade sig skræmme af en idiot..

jeg kom til at tænke på at du kunne tage kontakt til en tv station evt kontant på dr.. men det er bare et foreslag..

Mvh Flemming   :lol:

Djursland

  • Gæst
STORT SVINDEL VED KØB AF BIL
« Svar #2 Dato: 12. September 2005 kl: 10:02:22 »
hej med dig..

jeg bliver bare så pisse sur når jeg høre at der er nogle folk der snyder andre så meget og så synes ikke at han bare skal ha lov til at gå vidre uden kamp for det er ikke retfærdigt at han kan blive ved med det.. kender du ikke nogle du kan tage med der over..

Mvh Flemming  :lol:

Djursland

  • Gæst
STORT SVINDEL VED KØB AF BIL
« Svar #3 Dato: 12. September 2005 kl: 10:27:56 »
hej

jeg har lige været inde og tjekke på dr. og kontant køre igen så bare fat din skrive iver og send din klage til dem.

Mvh Flemming  :lol:

Offline WBX Manden

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.746
    • Vis profil
STORT SVINDEL VED KØB AF BIL
« Svar #4 Dato: 12. September 2005 kl: 11:09:51 »
...ellers kan Solow måske trykke på de rigtige knapper... han er jo inde for dørene  :lol:
Transporter \'89 opklodset til mindre travle tider.
Ombygning og opgraderings projekter: http://t3nettet.dk/index.php?topic=2304.0

"Diesel er kun for playboys."