Forfatter Emne: Hjælp  (Læst 10189 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Hjælp
« Svar #30 Dato: 25. November 2006 kl: 12:38:38 »
Du skal bruge 2 ophæng ligegyldig hvilken type samling du har

Har du flange monteringstypen skal du også bruge 3 nye kobber møtrikker til at sikre de tre bolte der holder forrør og potte sammen, jeg har (med hovedet under armen) prøvet at bruge almindelige låsemøtrikker med den der blå plast krans, det holder fint i ca. 3-4 dage, så har varmen smeltet al plasten, møtrikken rasler løs, og der er pludselig fri passage nok i samling, til at man tror udstødning er gået.
Til rørsamlingstypen kan noget samle pasta til udstødninger være en god ide, da det gør det nemmere at skubbe rørene sammen. Derfor

Flange:
2 ophæng til udstødning
3 kobber møtrikker

Rør samling:
2 ophæng til udstødning
udstødnings monterings pasta
Mvh. Casper

T3Sync

  • Gæst
Hjælp
« Svar #31 Dato: 25. November 2006 kl: 17:48:53 »
Øhh Casper det er motorophæng vi snakker om ik´ :D

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Hjælp
« Svar #32 Dato: 25. November 2006 kl: 19:08:31 »
nope, jeg talte om det forkantede ophæng mellem motoren og udstødningen...... er jeg way off ?
Mvh. Casper

T3Sync

  • Gæst
Hjælp
« Svar #33 Dato: 25. November 2006 kl: 19:31:07 »
Som jeg ser det  :roll:  udstødningen sidder fast sammen med motor  :!:  den tunge bundplade sidder på karossen  :!:  så det der sker er : der hvor potten monteres i afgangsrørets side kan jeg bevæge hele mollevitten de ca. 2 cm ned og så klonk rammer det bundpladen . Derfor tænker jeg at det er de store motorophæng der er slappe  :?:

Det er bare super med nogle at brainstorme med  :D

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Hjælp
« Svar #34 Dato: 25. November 2006 kl: 19:39:54 »
Udstødningen sidde ikke direkte sammen med motoren, der sidder et gummiophæng i mellem, det er de ophæng jeg snakker op.

Hvis der er "slør" i det andet ophæng som selve motoren hænger i så brude du kunne bevæge selve blokken ved at rive i den oppe fra. Men jeg tror nu mere på ophænget mellem motor og udstødningen.
Mvh. Casper

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Hjælp
« Svar #35 Dato: 25. November 2006 kl: 20:03:28 »
Og det ophæng Casper snakker om ser sådan ud:

 http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=146847

Og jeg tror også, at han har ret. Hvis det var selve motorophænget skulle det virkelig lægges kræfter i for at vippe den op og ned.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

T3Sync

  • Gæst
Hjælp
« Svar #36 Dato: 26. November 2006 kl: 19:04:46 »
:D  det skal prøves  :D  bestiller straks imorgen :D
           mange tak gutter

T3Sync

  • Gæst
Hjælp
« Svar #37 Dato: 27. November 2006 kl: 17:30:14 »
:roll:  Glæden varede ikke længe :cry:  nu er jeg tilbage ved min ide om at det må være motor ophæng der skal til  :shock:  Kiggede lige lidt på sagen igen ,inden jeg ville bestille ophæng til udstødningen øv de var nemlig ikke så dyre som de motor ophæng  :roll:  Nå men nu kunne jeg rigtigt godt tænke mig  :lol:  Casper 2100´s syncro expert  :D  kunne jeg ikke lokke dig til at se det , det tager sådanne ca. 1 min. og det kan blive lige når du har tid (næsten)