Forfatter Emne: Typer på fortøj til Syncro  (Læst 4680 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Typer på fortøj til Syncro
« Dato: 18. November 2006 kl: 14:06:33 »
Hvor kan man finde en samling af typer på fortøj til en Syncro??

Skal have fundet ud af om det kan passe min hedder ADH (det var ret svært at tyde den prægning der er i alu'et :D)

Skal jo se om jeg kan finde et magen til der har et speedo-drev der kan bruges...Synes et nyt er en smule pebret...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Kkrogsgaard

  • Gæst
Typer på fortøj til Syncro
« Svar #1 Dato: 18. November 2006 kl: 20:36:06 »
Her: http://www.t3-infos.de/images/Syncrogetriebe-Liste.gif

Det kan godt passe at dit fortøj hedder ADH.

Herr_Jensen

  • Gæst
Typer på fortøj til Syncro
« Svar #2 Dato: 18. Juni 2007 kl: 21:46:05 »
Undskyld jeg genopliver saa gammel en traad men den liste der linkes til synes ikke at vaere komplet...? Jeg har fundet en del 'kasser som ikke er beskrevet der. Er der andre lister end denne?

Tak

 - Jensen

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Typer på fortøj til Syncro
« Svar #3 Dato: 19. Juni 2007 kl: 00:19:09 »
Listen skulle så vidt jeg ved være komplet, jeg har selv brug den adskillige gange. kunne du ikke nævne en gearkassse der ikke er der ?
Mvh. Casper

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Typer på fortøj til Syncro
« Svar #4 Dato: 19. Juni 2007 kl: 08:19:55 »
Du kan også konkretisere præcis hvilke informationer, du skal bruge - så er jeg sikker på, at nogle af de efterhånden mange nevøer gerne vil spørge deres onkler.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Herr_Jensen

  • Gæst
Typer på fortøj til Syncro
« Svar #5 Dato: 19. Juni 2007 kl: 19:07:15 »
Hey alle

Jeg er faldet over et par stykker jeg ikke lige kan se (det kan ogsaa godt vaere jeg bare skal have mine briller pudset...). F0lgende er et pluk af nogle jeg har billeder af:

ABF, ASP, AAP, ABH, ALD

Jeg kan se en 'ADL' paa skemaet men som sagt ikke 'ALD'.

Jeg undskylder selvf0lgelig paa forhaand hvis jeg bare har misforstaaet hvad de forskellige motor dele hedder og dette skema er for en helt anden ting end hvad jeg antager.

 - Jensen

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Typer på fortøj til Syncro
« Svar #6 Dato: 19. Juni 2007 kl: 22:03:00 »
Nu skal man jo ikke beskylde folk for alskens ting og sager, men...................... 8)

Fx. AAP som du er faldet over, er en baggearkasse til en 2WD, så naturligvis står den ikke i en liste over gearkasser til syncroer:-)

Har du fået bilen hjem ?
Mvh. Casper

Mølle

  • Gæst
Typer på fortøj til Syncro
« Svar #7 Dato: 19. Juni 2007 kl: 22:04:39 »
og jeg har et ALN liggende.

hvad er det egentlig du søger info om????

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Typer på fortøj til Syncro
« Svar #8 Dato: 19. Juni 2007 kl: 22:15:39 »
Hvis du skrev hvilken bagkasse du har, så skal du straks få en liste over dem der passer på fortil
Mvh. Casper

Herr_Jensen

  • Gæst
Typer på fortøj til Syncro
« Svar #9 Dato: 19. Juni 2007 kl: 22:20:06 »
@Casper
Ah det er nok lige det jeg ikke fik gennemskuet. Jeg har selvf0lgelig antaget alle kasser ville staa der men det er jo en god pointe at denne liste kun er til Syncros.

Oh well - godt jeg undskyldte paa forhaand : )

@Mølle
'Viden om...' egentlig. Det var et mysterie for mig hvoffor jeg blev ved med at falde over ting som 'ikke figurerede nogle steder'. Som sagt havde jeg beklagelig vis ikke lagt 2 og 2 sammen og hittet ud af det var ekslusivt Syncro kasser der var listet.

Vi fandt i dag desvaerre ud af at min gearkasse ogsaa er gaaet i stykker saa jeg laeser alt hvad jeg kan finde om gearkasse i aften. Jeg kender ikke mit va. diffs. nummer saa jeg ved ikke hvilken kasse jeg skal have (men det g0r Hr. Thing saa der skulle vaere check paa grejet).

 - Jensen

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Typer på fortøj til Syncro
« Svar #10 Dato: 19. Juni 2007 kl: 22:28:03 »
Kunne han så ikke fortælle dig hvad koden er bagpå og foran, så du kan skrive det her ? Vi elsker jo specs. på T3N
Eller skal det være et mysterie for dig (og endnu mere os) hvad der sker med/på din bil ?
Mvh. Casper

Herr_Jensen

  • Gæst
Typer på fortøj til Syncro
« Svar #11 Dato: 19. Juni 2007 kl: 22:34:42 »
Joh jeg skal ringe imorgen for at h0re status paa den... jeg sidder og kigger paa mit budget.  Tal er en s0rgelig beskaeftigelse isaer naar de alle er r0de : (

 - Jensen

PS: Casper - tillykke med 1000 posts! : )

Mølle

  • Gæst
Typer på fortøj til Syncro
« Svar #12 Dato: 19. Juni 2007 kl: 22:47:53 »
Det bliver da også fedt at få totalt renoveret sin drivline. -men måske kan mindre gøre det her og nu. Der er mange på T3nettet, som vil hjælpe på vej, så måske kan du holdes kørende imens der skrues, hvis det har interesse..

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
Typer på fortøj til Syncro
« Svar #13 Dato: 19. Juni 2007 kl: 22:53:25 »
Hej Sune

Det lyder eom en pebret omgang hr. Thing er igang med - men omvendt lyder det også somom din Bergwacht bliver ordentligt lavet.

Og regnet totalt sammen - så gætter jeg stadig på at du har fået en FED T3 (uden rust - se nu at få den rustbehandlet godt og grundt tak) inden vinter.

Med VWenlige hilsner

Jens Jakob
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Herr_Jensen

  • Gæst
Typer på fortøj til Syncro
« Svar #14 Dato: 19. Juni 2007 kl: 23:10:03 »
@Mølle
 Det er virkelig paent af dig. Jeg haaber at kunne ordne det meste 'selv' efter denne temmelig store omgang. Hvad jeg mener med 'selv' er at jeg er blevet sindsygt inspireret af alle folk herinde og deres projekter saa jeg haaber paa (med et los - eller to - bagi fra div. folk) at kunne klare de fleste ting selv om noget tid. Det hele (ligesom alt muligt andet) er lidt vildt over uoverskuleligt i starten saa det er sgu laekkert at laese din besked  : ).

@jensjakob
Ja - mit budget holdt ikke saa nu maa konen ud med aviser mens jeg saelger polske b0rnearbejdere til Cheminova... Og nu du naevner rustbeskyttelse: Pava eller Dinitrol? : )

 - Jensen