0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg vil da mene at hvis du sætter alt på mærkerne, så har du jo grund indstillingen og det burde den kunne køre med...Der kan så være noget finjustering af tændingen...
der findes en ev motor den sidder ijetta 1.8 gt samt golf 2 gti 1,8 1984-1987Volkswagen Golf II 1,8 GTI - EV - N/A - 1984 - 1987 Motor Motorkode EV Cylinder, antal R4 Ventiler, antal 8, OHC Slagvolumen (boring/ slaglængde) 1781 cm³ (81,0/ 86,4) Kompressionsforhold (oktantal) 10,0: 1 (98) Max ydelse kW (din HK)/ omdr. 82 (112)/ 5500 Max. drejningsmoment Nm/ omdr. 155/ 3100 Motortype placering Motorblok venstre side Stelnummer placering Torpedoplade Årgangsbestemmelse i stelnr. 10. ciffer E = 1984 Ventiler indsugning,mm (kold/ varm) (Hydraulisk) Ventiler udblæsning,mm (kold/ varm) (Hydraulisk) Kompressionstryk, bar 10,0 - 13,0 Olietryk v/ omdrejninger, bar 2,0/ 2000 driftsvarm Kobling frigang, mm 15 ved pedal Arbejdstid for udskiftning af kobling 3 timer og 25 minutter Tandrem: Udskiftnings interval - Fabrik Efter behov/ 4 år Tandrem: Kontrol 30.000 km Arbejdstid for udskiftning af tandrem 1 time og 6 minutter Volkswagen Golf II 1,8 GTI - EV - N/A - 1984 - 1987 Motorstyringssystem Strømfordeler 026 905 206 A Motorstyringssystem - Type Bosch K - Jetronic Tændrør Bosch W 6 DTC Elektrodeafstand, mm 0,8 - 0,9 Tændingsrækkefølge 1 - 3 - 4 - 2 (Cyl. 1 ved krumtapremskive) Tændingstidspunkt FØR TOP U/ vak. 6° ± 1°/ 900 ± 100 o/m Tændingsmærkets placering Svinghjul Spænding til + klemme, V 12,0 V Tændspole Transistor tænding Tændspole: Primær/ Sekundær modstand 0,52 - 0,76 ohm/ Krumtapgrader beg. ved omdr. 0°/ 1050 - 1450 Krumtapgrader med. ved omdr. 9° - 14°/ 2200 Krumtapgrader max. ved omdr. 20° - 24°/ 6000 Krumtapgrader beg. v/ mm Hg 0°/ 45 - 105 Krumtapgrader max. v/ mm Hg 13° - 17°/ 240 - 255 Systemtryk med/ uden vakuum, bar 4,7 - 5,4 (Styretryk 1,2 - 1,7 bar/ 25°) Benzinpumpetryk, bar (Kapacitet 900 cm³/ 30 sek.) kan dette bruges