Forfatter Emne: Lidt tanker efter ferie  (Læst 1521 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Online POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.765
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
Lidt tanker efter ferie
« Dato: 07. August 2011 kl: 23:07:22 »
Ja så er det arbejdsdag i morgen , ferien er slut , vi tog en tur til sydfrankrig i Audien da vi sku 4 afsted . Man kan ikke lade være med at sidde og hilse hver gang man ser en T3 på vejen , kone og børn var ved at få pip af mig : jamen far de kan jo ikke se dig  :D , vi så 15-20 T3 på vejen , men det tankevækkende var at jeg så ikke en eneste Audi 100 , jeg syntes ellers jeg kører en super luksus vogn , med servo , soltag og centrallås , og motorkraft nok til 200 km/t , men nej de er væk , der er ikke nogen der gemmer sådan en vogn , de der såkaldte husholdningsvogne , de bliver bare smidt ud , men T3 og andre gl vw busser , de har charme og sjæl , der er ikke 2 der er ens , man lever med dem og er stolt af dem , derfor er der stadig nogle tilbage , så bare kom igang med svejseværket du vil ikke fortryde . Efter Frankrig , tog vi en tur til Gotland , super fin ø med mange natur oplevelser , det var så i Allrounderen , da vi kun var to afsted , vi overnattede på campingpladser , og helst dem der lå helt ud til vandet , den sidste plads vi var på , var en campingclub der lejede deres pladser ud , når de ikke selv var der , det kostede kun 130 sv kr. mod næsten 300 på de andre , og så var der meget pænere og rent . Der blev vi tre dage adr. kan fås hvis andre skal til Gotland .
Med venlig hilsen poul
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700