Forfatter Emne: Omgangssyncroen aka \"Boney\"  (Læst 3964 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline gunnar6690

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.584
    • Vis profil
Omgangssyncroen aka \"Boney\"
« Dato: 26. Juli 2012 kl: 16:06:50 »
Så blev det endelig tid at få indsprøjtningspumpen tæt, men det endte med den blev udskiftet med en jeg fik hos JU gr. tidspres. Et tandremskift incl. remstrammer blev også klaret samt olieskift. Vandpumpen viste sig at være ok i lejet, det slør jeg havde følt var remskiven der var løs !!

Men alt gik rimeligt ok, for da remmen var skiftet og pumpen var timet fyldte jeg pumpen med diesel og den startede i 2ndet forsøg . 1ste forsøg var med uudluftede dyserør  :oops:

Den er nu inkontinensfri og kølersystemet luftet ud med fungerende varme !pyhh!! Ikk sjovt at køre med varme på i det her vejr, men bedre end luftlommer ;)

Vi blev så enige om på prøveturen at omdøbe den til Boney, fordi den er malet i "Elfenbein" :D
Vi tog en prøvetur på 90 km igår, og den er nu klar til lidt små ferieture.

Næste projekt bliver frontgrill skiftes til firkantede lygter , samt klargøring af den Vindic top jeg købte hos Ronja6. Den mangler bare lidt info om hvordan fastlåses mod kabinen, fordi jeg mangler vist noget beslag.
T3 klub medlem
VW T3 Syncro Multivan
VW T3 Syncro Doka Diesel/Benzin Hybrid " Omgangssyncroen"

VW T3 Caravelle 1,6TD Camper skrotbunke under ophug

Offline jason

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 568
    • Vis profil
Omgangssyncroen aka \"Boney\"
« Svar #1 Dato: 26. Juli 2012 kl: 22:11:25 »
Mvh Jason
22644383

Offline gunnar6690

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.584
    • Vis profil
Omgangssyncroen aka \"Boney\"
« Svar #2 Dato: 26. Juli 2012 kl: 23:00:03 »
Lige præcis Jason, tak for billedet. Sælger havde dem åbenbart ikke, jeg fik dem ihvertfald ikke med, men nu kan jeg da spørge om han har dem liggende. Nu kan jeg jo beskrive dem. Så, igen Tusind tak til Jason :)
T3 klub medlem
VW T3 Syncro Multivan
VW T3 Syncro Doka Diesel/Benzin Hybrid " Omgangssyncroen"

VW T3 Caravelle 1,6TD Camper skrotbunke under ophug