0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det virker som noget relæ fekumdik.
Hvis jeg var dig ville jeg få den lavet om det standart pumpe system igen... køb en mekanisk benzin pumpe til den igen...
Køre til det værksted du har fået udskiftet dele og bed om at få de gamle dele igen. da de nye dele enten er monteret forkert eller forkerte...
tændrør, kan være af helt forkert tybe. kontolere om det er de rigtig efter skifterne. strømfordelerdæksel. kan være den forkerte, vent forkert eller af anden tybe end den der passer til bilen.tændingskabler. kan være sat forkert så tændning række følge ikke passer..Tænding stillet. kan nærmest være stillet 20mm for meget tilbage og den kan stadig gå..
Samt tændningpistol og multimeter fra biltema.
Så på med handsken og lidt gå på mod kan det sku ikke gå helt galt...
Du skriver 2,0 og 60hk. Hvis det er en CU motor har den 70hk. Motorkoden er præget i motorblokken.
Jeg ville nok tage imod refusionen af timebetalingen og alliere mig med en herindefra med forstand på de luftkølede. Prøv, at sende en pm til Hinze og hør ham, om han ikke kan kaste et blik på den ?
Hvis bilen er monteret med filter / filtre på benzintilførslen, burde det værste slam undgå, at havne i dyser m.v., men naturligvis er en virksom benzinmåler nr. 1 - og dernæst, at undgå, at køre tør.
Et simpelt arbejdsrelæ kan sagtens styre en benzinpumpe. De kan købes alle vegne: T. Hansen, Biltema, Mekonomen etc. og koster ikke mange basører. En håndfuld kabelsko og et par meter ledning kan gøre det.... og VUPTI! SÅ kører benzinpumpen via tændingen.