Forfatter Emne: Surt opstød!  (Læst 1728 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jønne Ukendt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.380
    • Vis profil
  • By: 6600 Vejen
Surt opstød!
« Dato: 29. December 2012 kl: 13:24:55 »
Transport af ting og sager for hinanden her på T3nettet fungere fantastisk. Folk kører ofte omveje for at hjælpe en anden
 bruger på nettet med at få varer bragt til døren. Det sker så desværre at en vare bliver stående et sted og pt har jeg en
 sådan stående. Jeg har haft den med hjem fra Nordjylland og har rettet henvendelse til til modtageren mere end en gang
 og intet sker. Forleden var der igen mulighed for transport over Storebælt til Kbh men modtager reagere ikke på min
 henvendelse. Skal jeg brænde lortet? Sælge det eller gi det væk?  Kom med din mening.

 Mvh Jønne Ukendt
Panelvan 1.7D
Allrounder 1.6TD
Westfalia højtag 1.6TD

Offline kenny19821

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.475
    • Vis profil
Surt opstød!
« Svar #1 Dato: 29. December 2012 kl: 13:32:48 »
Kan du bruge det så behold det eller sælg det


Tager han ikke sin mobil når du ringer
MVH Kenny J
Aalborg
T3 westfalia Syncro

Offline porteren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.112
    • Vis profil
  • By: Jelling
Surt opstød!
« Svar #2 Dato: 29. December 2012 kl: 14:37:21 »
Citér
Transport af ting og sager for hinanden her på T3nettet fungere fantastisk. Folk kører ofte omveje for at hjælpe en anden
 bruger på nettet med at få varer bragt til døren. Det sker så desværre at en vare bliver stående et sted og pt har jeg en
 sådan stående. Jeg har haft den med hjem fra Nordjylland og har rettet henvendelse til til modtageren mere end en gang
 og intet sker. Forleden var der igen mulighed for transport over Storebælt til Kbh men modtager reagere ikke på min
 henvendelse. Skal jeg brænde lortet? Sælge det eller gi det væk? Kom med din mening.
 
Mvh Jønne Ukendt



Som jeg ser det, må det  som udgangspunkt være et mellemværende mellem afsender og modtager.  

Du har stillet dig velvilligt  til rådighed for vennerne, og det skal du ihvertfald ikke bøde for.

Hvis afsenderen heller ikke kan få en reaktion fra modtageren, synes jeg at du skal annoncere en kort frist for henvendelse, og derefter inddrage varen med henblik på eget brug eller salg.
Mvh.
Kim W


Har haft: Arnold. T3 Syncro 2,1 MV. 1989, med 2 spær, decoupler, lange ben og halvhøjt tag

Har: Vanessa. T4 Syncro 2,5 TDI 102 hk. 2001. Lang snude m. AXL motor.
Tidligere polizei buss
 
En syncro med beboelsesfaciliteter er ikke en camper. ----  Det er en expeditionswagen

Offline t3søren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.272
    • Vis profil
Surt opstød!
« Svar #3 Dato: 29. December 2012 kl: 15:39:34 »
:cheer:  Det er jo GULD Jønne  ;)
Sæt en aktion i gang på skittet og doner pengene til t3 klubben  :P

Godt nytår til alle.
Hilsen Søren Mølskov


81er cv Baby Blue
Bluestar med 2,2 Subaru
Den Grønne
og meget meget mere.
Tlf 61379323
transportert3.co.nr

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Surt opstød!
« Svar #4 Dato: 29. December 2012 kl: 15:44:44 »
Som udgangspunkt burde afsenderen jo have det tilbage.
Men hvis afsenderen har sit på det rene (har fået betaling osv.) og du ikke kan få kontakt til modtageren, så må du vel bare beholde det og evt. selv sælge det videre.
Man skal i hvert fald ikke "snylte" på T3 Transporten uden at føre det til ende.
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.269
    • Vis profil
Surt opstød!
« Svar #5 Dato: 29. December 2012 kl: 17:46:14 »
hæng ham ud på nettet, så er der branding ... eller bedre sagt der sker noget ...
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

Offline Jønne Ukendt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.380
    • Vis profil
  • By: 6600 Vejen
Surt opstød!
« Svar #6 Dato: 29. December 2012 kl: 18:11:29 »
@t3søren: Donere til T3 Klubben. Hvor finder jeg den??
 @Jens Flensborg: Der er ikke nogen som skal hænges, vil bare høre flertallets mening.

 Mvh Jønne Ukendt
Panelvan 1.7D
Allrounder 1.6TD
Westfalia højtag 1.6TD

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Surt opstød!
« Svar #7 Dato: 29. December 2012 kl: 18:47:22 »
Send vedkommende en pm med en rimelig frist. Hvis der ikke sker noget, vil jeg mene, at du er i din gode ret til, at forvalte det som du vil.

Offline elmo

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 936
    • Vis profil
  • T3 model: 84er, 1Y og 88er, KY
  • By: 6800
Surt opstød!
« Svar #8 Dato: 29. December 2012 kl: 22:17:30 »
Det er sku sikkert noget du har købt til dig selv - men har glemt af hvem og hvorfor!
Nu tror du så det er noget der er landet via t3 transporten - og kan ikke komme ind til fyret før det er flyttet... tsk tsk :huh:

eller også frygter en evt. kurer at han træder i en af de grananter du går og smider med i gårdspladsen. Jeg har hørt om en gæv nordjyde, der måtte nyde duften af varm lo.. hele vejen til Nørre Sundby efter et visit hos dig :lol:
GULD4EREN - 84er, 1Y
Elmobilen II - 88er, KY

Offline nels

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 346
    • Vis profil
Surt opstød!
« Svar #9 Dato: 29. December 2012 kl: 23:10:54 »
Citat fra: "elmo" post=93677
Det er sku sikkert noget du har købt til dig selv - men har glemt af hvem og hvorfor!
Nu tror du så det er noget der er landet via t3 transporten - og kan ikke komme ind til fyret før det er flyttet... tsk tsk :huh:

eller også frygter en evt. kurer at han træder i en af de grananter du går og smider med i gårdspladsen. Jeg har hørt om en gæv nordjyde, der måtte nyde duften af varm lo.. hele vejen til Nørre Sundby efter et visit hos dig :lol:


Hmm, mere end en med sure opstød i denne tråd, lidt synd for Bubber.. :sick:
Hilsen Nels.

T3 Caravelle AAM 1,8i 1988 Solgt
Kawasaki Eliminator 1200  1987
Kawasaki z 650  1978
Octavia (vinterbil)