Hej Gasa
Midlet der bliver sprøjtet med, har ikke den store betydning, for det meste er det petrokemiske produkter, nær bunden af cracker tårnet, altså lige i nærheden af asfaltklokken.
Det det drejer sig om er udførelsen. Udstedes der et sprøjtebevis, man et eller andet sted kan forevise, og få en gennemgang, således at man kan se, at det ikke bare er krydser på en tipskupon.
Under alle omstændigheder, hvis du ønsker at bevare din bil, slipper du ikke udenom at gå i detaljen. Du skal i al fald hvis det er en jx syncro, for eksempel pille dit luftfilter af, grave gammel jord ud bagved "gællerne" og give den både "tykt og tyndt". Alt det efterarbejde, er sådan set bare hobby, man kan tage lidt af gangen, efterhånden som man kommer rundt i bilen.
Den store omgang, gider jeg ikke gøre selv, den må Pava klare for min del, men når et eller andet har været pillet af, så får det lige en tur på kontaktsiderne, så er alt godt igen.
Venlig hilsen
Bent