Forfatter Emne: Årgang 1988  (Læst 1895 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline kajl

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 135
    • Vis profil
Årgang 1988
« Dato: 01. April 2014 kl: 10:57:44 »
Nu er den på Gul og Gratis http://www.guloggratis.dk/biler/erhvervsbiler/vw/transporter/annonce/23111230-transporter-t3-1988  :dry:


Bilen er tidligere militærbus, men på gule plader.

Den kører fint, men der skal laves en del ved den for at få den helt i top: gearskifte, udstødning, nye dyserør, speedometer (kabel), nye dæk, varmeblæser.

Da speedometeret ikke har virket længe kendes det nøjagtige km-tal ikke, men ca. 300.000.

Der skal fikses lidt rust et par steder, men bunden og vangerne er fine.

Billeder følger senere, når jeg får mit kamera til at virke igen.

I forbindelse med sidste syn kom der en fabriksny forrude i, bilen skal først synes til august.

Efter at have skrevet dette får jeg næsten lyst til at beholde den.... men det er på tide jeg får begyndt at sætte huset lidt i stand, og vi er nødt til at have en bil der ikke skal skrues i. Det er ikke af lyst, vi sælger den  :(

Det der med priser er vist lidt håbløst at finde rundt i, men vi forestiller os noget med ca 10.000.- ud fra hvad vi kan se rundt om på nettet. Men man må da gerne byde mere  :cheer:  -  men jeg har da set grimmere biler sat til salg for 16.000.- så melder historien jo ikke noget om hvad de til slut er solgt til.

pm her, eller gerne sms til 29405923.
Med venlig hilsen

Kaj Lauritzen

...Nu helt uden T3, for første gang siden 2009. Suk.

Offline kajl

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 135
    • Vis profil
Med venlig hilsen

Kaj Lauritzen

...Nu helt uden T3, for første gang siden 2009. Suk.

Offline kajl

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 135
    • Vis profil
Årgang 1988
« Svar #2 Dato: 21. April 2014 kl: 10:29:08 »
:(  Nu er det snart for sent. Den er snart på vej til Nigeria - hvis ikke der er én der skynder sig at ringe til mig i dag... :unsure:
Med venlig hilsen

Kaj Lauritzen

...Nu helt uden T3, for første gang siden 2009. Suk.

Offline kajl

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 135
    • Vis profil
Årgang 1988
« Svar #3 Dato: 22. April 2014 kl: 10:33:53 »
Solgt.
Med venlig hilsen

Kaj Lauritzen

...Nu helt uden T3, for første gang siden 2009. Suk.