Forfatter Emne: Dagens T3, ting ændres.  (Læst 1177 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Aakerman

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 618
    • Vis profil
Dagens T3, ting ændres.
« Dato: 26. Januar 2015 kl: 21:58:08 »
Hej alle.

Idag er det fridag :cheer:. Ja, jeg var jo gået på pension/efterløn for nu havde jeg fyldt næsten 60, men nu skulle jeg blive 61 og jeg kedede mig bravt.
Jeg har fået et job, ikke som før i tiden hvor jeg bestemte, nu er det andre der bestemmer, sikke en befrielse, "på gulvet". Havde jeg dog bare taget den beslutning for 10 år siden :huh:

Nå, dagens T3. John's "Bussemand" er jo på "ferie" nede hos mig i naboens maskinhal. Jeg kigger til "Bussemand" af og til, og det undrer mig lidt, at den "tygger så meget batteri".

Jeg kom til den konklusion at det gjorde "Bussemand" bare. Jeg trak 70 meter ledning til nærmeste virksomme stik, og gav "Bussemand" noget opladning.

Men hvor blev strømmen egentlig af ?

Se, "Bussemand" står i et fjernt hjørne, klemt lidt inde mellem en dejlig stor Scandic motorbåd (ikke min, men måske) og en mur. Da jeg idag koblede et stik i "Bussemands" nummi, som praktisk nok er monteret under "Bussemand" besluttede jeg mig for at finde "strømtyven".

Som sagt så gjort, ejeren den flinke John er jo VVS mand. En VVS mand ved at det er en rigtig god ide at have en vandhane åben hvis den kan blive udsat for frost. Men en hane, i en Campingbus tænder automatisk for en elektrisk pumpe.

Jeg sad og hørte brummeri, nu har jeg lukket hanen :cheer:

Venlig hilsen

Bent
Medlemsnummer 189
Syncro 14" Caravelle JX 91 "Geo"
Sika Transporter 2,1 WBX 89 "Snehvide"

Offline Bussemand

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 272
  • Glad t3 kører
    • Vis profil
  • T3 model: 1.8i Benzin reimo camper
  • By: 3460 birkerød sjælland 40922457
Dagens T3, ting ændres.
« Svar #1 Dato: 27. Januar 2015 kl: 12:05:23 »
Tak bent du er en skat,,, vi snakkes
Har kørt diesel indtil 4.4.2016