Forfatter Emne: Admin  (Læst 3431 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Marhhp

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 45
    • Vis profil
Admin
« Dato: 10. September 2015 kl: 14:14:45 »
Jeg er lidt forvirret mht. At fange en admin, men det drejer sig bare om en venlig forespørgsel om at få fjernet/slettet mine annoncer vedrørende den highroof, og/eller salg generelt når der er tid til det, jeg kan ikke selv finde ud af at slette dem. Jeg mener de skal slettes da de som påpeget er ligegyldige og ikke tilføjer siden noget positivt. Desuden er køretøjet alligevel væk.

På forhånd tak, og jeg beklager evt. Besvær eller andet dette indlæg kan give anledning til.


Mvh Martin.
You do not retire from surfing - unknown.

Offline Tica

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 955
    • Vis profil
    • Skalammodeskibe
  • T3 model: T3 Panel 1.6TD
  • By: 4632 Bjæverskov
Admin
« Svar #1 Dato: 10. September 2015 kl: 16:57:27 »
Hej Martin

Det er en "uskreven" regl at man ikke sletter sine indlæg når de har tjent ens egene ønsker. Dette er ment generelt men du kan ved at åbne dit første indlæg og redigere din overskrift med ordret Solgt.

Admin fanger du ved at se til højre på forsiden der er et link til T3 Klub admin.

Mvh
Carsten

.
Vh Carsten P

Rullende T3 projekt aka Appelsinen
Location 4632 Tlf: 22613937
http://www.linkedin.com/in/carstenpaulsen

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.268
    • Vis profil
Admin
« Svar #2 Dato: 15. September 2015 kl: 15:36:16 »
Og jeg har den holdning, at man også skriver om reelle priser og stand. Sådanne dimensioner til et uoriginalt Type2/T2 projekt i stand af "ikke original og ikke helt færdig og se den er jo nymalet og der er rust - be carefull" hører med til hverdagen i kendte autoblade og papirkommentarer på diverse hylder.

Total overvurderet projekt, men man skal nok finde en der vil være køber.
Jens
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

Offline Marhhp

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 45
    • Vis profil
Admin
« Svar #3 Dato: 18. September 2015 kl: 14:39:22 »
Det gjorde tidligere ejer også op han griner stadigt så vidt jeg ved. Jeg har fået smidt den ud og stå og så er det det for den. Jeg opgiver salget og erkender med tabet på den at jeg ikke skal have bil længere og som sagt ydmygt holde mig fjernt fra alt bil relateret som jeg burde have gjort. Men tak for svarene.

Mvh Martin
You do not retire from surfing - unknown.

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.268
    • Vis profil
Admin
« Svar #4 Dato: 22. September 2015 kl: 08:41:15 »
Hej Martin
Det er en trist historie om at have købt et for dyrt projekt. Jeg vil meget gerne anbefale dette tyske "Sonderheft" fra Oldtimer-Markt, udkommer hvert år.

Sonderheft Marktpreise 2015

Det er samtidigt vigtigt, at vi på hjemmesiderne åbent snakker om bilernes priser og vedligeholdelse. Man er jo ved at brække sig, når man bliver "snydt" for de rigtige oplysninger og det dertil hørende "know how". Oven i det er der problemer i fremtiden, når man er blevet snydt eller kommer galt afsted på den omtalte måde - enten med eller uden indsigt - uden at folk gører opmærksom på detaljerne.

Og som sagt, køb dette hæfte (ca. 7 euro) den skal gerne ligge på hylden og opfriskes hvert år.

Man køber ikke i mørket
Man køber ikke frisk lakkede biler
Man kigger altid under bilen og ind bag de gemte huller
Man snakker med 3 forskellige kendte bilfolk om projektet inden man giver bud
Sov flere dage over sagen inden du tager en beslutning

Min Samba kostede mig dyrt i 2004, nu kører den i DK. Til gengæld har jeg reddet min datter ud af en skilsmissesag. Der er så mange synsvinkler der popper op, mit private underskud var på 70.000 euro (inklusive Samba) ... men pyt med det, jeg har fået lukket hullet i mellemtiden og min datter er safe. Oven i det er alle mine T3ere i dag klar til kørsel (med 3 dages varsel).

Håber du finder en løsning i fremtiden.

Købt Samba i 2004:

[attachment=20372]Samba23_2012_3.jpg[/attachment]

Solgt i 2005 - personligt tab på omtrent 12.000 euro - her et fint billede efter MIN renovering i 2005 - taget til MIB 2013 - den anden side af min livsbalance med datteren var mere vigtigt - det er kun en Samba - og jeg er ikke mere intereesseret i 23W

[attachment=20373]Samba23_2012_4.jpg[/attachment]

Og husk at købe dette bilmagazin!!!!

[attachment=20374]T3_Preise_usw_2015.jpg[/attachment]

Jens
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Admin
« Svar #5 Dato: 23. September 2015 kl: 06:45:36 »
Uhh hvor det vækker friske minder den der Kadett GTE. Lækker klassisk design og kører sjovt  ;)  Jeg havde vist den med 2.0 og ZF-gear