Forfatter Emne: Gogge stjålet  (Læst 15723 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline verner

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.472
  • Hjertet banker for T3 og Fællesskabet omkring T3
    • Vis profil
  • T3 model: Camper, Doka Syncro, Sika & en Caravelle
  • By: Nord for Vejle
Sv: Gogge stjålet
« Svar #30 Dato: 14. Marts 2016 kl: 23:10:54 »
er der noget nyt Kurt?
Hilsen Verner :)

2011 Touran 2,0 TDI CR
2006 Peugeot 206 1,4 HDI
1996 Passat 1,8 stc. (ADZ)
1994 Passat 1,9TDI GT stc.(1Z)
1992 Vento 1,8GL(ABS)
1990 T3 CAMPER 1,6TD(JX)
1990 T3 SIKA 1,6D
1987 T3 DOKA SYNCRO
1986 T3 Caravele
1993 Vento
1992 Golf 5D
1988 Golf 1,8CL
1986 Golf 1,8Cl.
1998 Felicia 1,9D

Offline kh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.699
    • Vis profil
Sv: Gogge stjålet
« Svar #31 Dato: 15. Marts 2016 kl: 20:21:50 »
Overhovedet intet.

Svært at blive ved med at bevare håbet når hele landet næsten er tæppebombet med delinger på FB. I på Nettet har gjort en masse, nogle af mine tidl. kolleger hos PDT og Danx kigger også.

De tre store børnebørn som kender bilen er kede af det, og forleden dag sagde Lasse på 3½ til min kone: Jeg nåede ikke engang at komme med ud og sove i Gogge !
Han er fætter til de tre.

Tak for hilsener og kommentarer.

Mvh. Kurt.

Spurve flyver i flok.
Ørne flyver alene.
Tlf. 40314032

Offline kh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.699
    • Vis profil
Sv: Gogge stjålet
« Svar #32 Dato: 24. Marts 2016 kl: 23:42:42 »
Status efter 2 uger :
Intet spor af bilen.
Politi : De gider ikke engang besvare en mail, for nogle dage siden fik jeg i min fine digitale postkasse en meddelelse om, at der er oprettet en sag på tyveriet !

En T3-er mere ?
Nej, jeg tror det ikke.
Den første vi havde omkring år 2000 blev stjålet, Brumbassen, vi havde sommer og efterår 2009, blev brændt af, og nu Gogge ? Væk !

Ida, som også har været meget glad for de biler, siger at hun synes vi har prøvet nok, og det har hun ret i, selv er jeg ved at have fået nok af at se flere hundrede timers arbejde forsvinde op i den blå luft.

Men jeg bliver ved med at følge "Nettet" og I andres ideer, bryderier og projekter.

Mvh. Kurt.
Spurve flyver i flok.
Ørne flyver alene.
Tlf. 40314032

Offline Kjeld

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 323
    • Vis profil
Sv: Gogge stjålet
« Svar #33 Dato: 25. Marts 2016 kl: 10:24:55 »
Ang. At politiet ikke gider, så er det jo nok en udtagelse præget af de følelser der må være ved at få stjålet sin bil. Hvis politiet kunne, så ville de nok ønske at de kunne opklare alle forbrydelser, om de spænder fra efterretninger, mord, vold, bil tyveri eller tyveri i Netto. Jeg tror godt politiet gider, men de er sat i nogle rammer formet af samfundets demokrati. Vi har stemt for den retning og prioritering vi ønsker at bevæge os. Ja, det et træls den er væk, men det er ikke politiets skyld.

Ang. I har fået stjålet flere T3. Fortæl os hvordan i har sikret bil to, med erfaring fra første tyveri, så vi alle kan lære om det, og evt selv forhindre et tyveri. Og derved undgå frustrationen og magtesløshed over situationen og samfundet. Var der klippet ratlås eller pedallås, fundet evt. skjult afbryder m.m. Hvordan har de kunne stjæle en så fin bil?

Vh Kjeld
« Senest Redigeret: 25. Marts 2016 kl: 10:27:29 af Kjeld »
---

\'83 US Vanagon, WBX, DH 60 kW / 82 hK 1.9 DigiJet

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Sv: Gogge stjålet
« Svar #34 Dato: 25. Marts 2016 kl: 11:37:33 »
ØV! Det er sagt og skrevet så mange gange før, men jeg KAN ikke få ind i knolden, at visse personer ikke kan kende forskel på dit og mit.
For mange år siden stod jeg selv med en bilnøgle og kunne ikke fatte, at pladsen hvor den burde holde var tom. Jeg fik den dog tilbage kort efter, men der skulle laves en del. Politiet mente, at den var blevet stjålet for, at tyvene i ro og mag kunne fjerne diverse ekstraudstyr.
Idioterne havde klippet ledningerne til et amperemeter - mit held. Den kunne ikke lade efter deres hærværk.

Jeg håber at både bil og gerningsmænd bliver fundet. Holder selvfølgelig et øje på klem her på østsjælland, men tvivler lidt på, om den skulle køre på disse kanter.

Offline kh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.699
    • Vis profil
Sv: Gogge stjålet
« Svar #35 Dato: 25. Marts 2016 kl: 15:21:05 »
@Kjeld. jeg er fuldstændig klar over at Politiet har mange opgaver, men der er også ting som man der ikke længere varetager !
Når det så er sagt er vi her ikke forvænte med særlig interesse, hvilket bl. a. har resulteret i at et antal traktorer, 2 store entreprenørmaskiner, 38 tunge jernkøreplader, + noget forskelligt andet fra de renoveringsarbejder der foregår flere steder i Fredericia, er forsvundet.
Fra de arbejder kan det selvfølgelig ikke undgås at håndværkerne lidt er skyld i at de pludselig mangler det de ikke fik lagt på plads dagen i forvejen.
Jeg er fuldstændig klar over at min gamle skodbil rangerer på niveau med det forsvundne værktøj og der er ingen øjenvidner, men modsat synes jeg det er meget skuffende, at et øjenvidne ser et væltet hegn og nogle mennesker er ved at køre to store maskiner ud til en blokvogn, øjenvidnet ringer, men politiet kommer bare ikke.
der er trods alt tale om maskiner til 3 mill.
Hvis en offentlig person/myndighed beder om at redegøre for et eller andet har vi bare at svare, så derfor kan jeg ikke se at det skal være en uoverkommelig opgave at besvare en enkelt mail.
Når vi møder betjente rundt omkring er de som regel flinke, så der må jo være andre steder i Etaten der er problemer.

Mvh. Kurt.




Spurve flyver i flok.
Ørne flyver alene.
Tlf. 40314032