Forfatter Emne: Tekniske data bøger  (Læst 2115 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

cortina

  • Gæst
Tekniske data bøger
« Dato: 28. Juni 2007 kl: 20:57:53 »
Følgende bøger fås på enten cd rom eller i tryk form!

4-trins alm. gearkasse 091

1989 Eldiagrammer

CS JX KY 4-cyl diesel mekanik

Elektrisk anlæg 04-85

Justerbar lygtediagram

Karosseri-monteringsarbejder 08-87

Reservedelskatalog

Servicenormer 04-90

Undervogn 06-85

Varme klimaanlæg 01-87

Prisen er kr. 250 pr. bog/cd
Prisen er kr. 1.000 for en cd med alle bøger på. :P  
Det er de originale bøger som er blevet brugt af vw så kvaliteten er ok.

Ring evt. på 97 48 18 01 og jeg kan fremsende nogle side så man kan se hvad man køber. 8)

Hilsen Jesper

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Tekniske data bøger
« Svar #1 Dato: 29. Juni 2007 kl: 15:29:09 »
Syntes lige jeg ville skrive.: INGEN KOMMENTARER

VH Kurt
Kurt - 25115788

Bo

  • Gæst
Tekniske data bøger
« Svar #2 Dato: 29. Juni 2007 kl: 17:38:18 »
Hej Jesper

Og velkommen til T3nettet! :D  Vi er en broget flok, med det til fælles at vi har et mere eller mindre specielt forhold til Transportere fra ´79 - ´92.

Forumet er også en broget blanding af skæg, ballade og så en stor del seriøse og lærerige indæg.

Dog synes jeg at dine mange indlæg på kort tid, "lugter" lidt af ren buisness og det er selvfølgelig fint nok. Men måske kunne du nøjes med at henvise til din hjemmeside, eller evt. få dit link på forsiden, sammen med de andre reservedelsleverandører.

På den måde kunne du få glæde af T3-nettet som T3-entusiast, og jeg (og måske andre?) ville ikke hver gang jeg så et indlæg fra dig, tænke "hvad vil han nu sælge".

Men endnu engang velkommen til, det er et hyggeligt sted at være :D

Offline poot

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.003
    • Vis profil
Tekniske data bøger
« Svar #3 Dato: 29. Juni 2007 kl: 18:12:04 »
@ Bo

 :lol:
Poul Ottesen
Kørende : T3 syncro doka, 2,1 MV (Moshel) = mobil shelter :D
T3 camper 88 1,6 TD  ( Freja ) = venter på 35 års fødselsdag :)
T3 bus 81 1.6 D (Scoremobil)projekt = venter på "far" !!!!

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Tekniske data bøger
« Svar #4 Dato: 29. Juni 2007 kl: 20:42:19 »
Citat fra: "Bo"
Hej Jesper

Og velkommen til T3nettet! :D  Vi er en broget flok, med det til fælles at vi har et mere eller mindre specielt forhold til Transportere fra ´79 - ´92.

Forumet er også en broget blanding af skæg, ballade og så en stor del seriøse og lærerige indæg.

Dog synes jeg at dine mange indlæg på kort tid, "lugter" lidt af ren buisness og det er selvfølgelig fint nok. Men måske kunne du nøjes med at henvise til din hjemmeside, eller evt. få dit link på forsiden, sammen med de andre reservedelsleverandører.

På den måde kunne du få glæde af T3-nettet som T3-entusiast, og jeg (og måske andre?) ville ikke hver gang jeg så et indlæg fra dig, tænke "hvad vil han nu sælge".

Men endnu engang velkommen til, det er et hyggeligt sted at være :D


Indlæg med fuld support :!:

Hinze

Arentoft

  • Gæst
Tekniske data bøger
« Svar #5 Dato: 30. Juni 2007 kl: 14:42:06 »
jeg er fuldstændigt enig, det lugter lidt for meget af ren overskuds buisness.... og ikke for noget så kan jeg ikke lade være med at tænke om det er brændte cd rom'er du vil have  250 spir for, og hvis det er tilfældet hvad du selv har punget ud osv........ :evil: ved godt det lyder som om jeg er lidt harm, det er jeg sgu også....!!! at sælge dele er en ting men at tage overpris for billige kopier det høre sgu til på dba..... dermed ikke sagt at der ikke skal handles herinde for det skal der, har selv haft stor glæde af at handle herinde... men velkommen til t3nettet stedet for t3 entusiaster....

cortina

  • Gæst
Tekniske data bøger
« Svar #6 Dato: 01. Juli 2007 kl: 10:03:48 »
Først vil jeg sige tak for den varme velkomst her på siden :D  :!: !

For det andet, de ting som jeg har sat til salg her på siden er ting som jeg har fået i overskud fra min egen 89 bus som jeg byggede om. De dele bliver solgt rent privat, og har ikke noget med mit firma at gøre som handler med reservedele til klassiske biler fra 1930 og frem efter.
Det gælder også de bøger som er nævnt på siden her, det er nogle som jeg selv har haft megen glæde af da jeg renoverede vores egen bus. Derfor tænkte jeg at der også måtte være andre som kunne have interesse i et eksemplar under en renovering/vedligeholdelse af deres T3.

For det tredje så er de indlæg som jeg skriver ikke om hvad jeg vil sælge fra mit firma, men det handler om at jeg skal have ryddet ud i de dele som jeg ikke skal bruge mere. Vores alternativ var at smide alle delene ud i en container, men da vi så dette forum tænkte vi, at det måske var en mulighed at sælge delene billigt, så de kunne komme andre til gavn som er glade for deres T3. Da vi selv er blevet meget glade for vores bus p.g.a. pladsen i den.

Jeg håber at dette her giver en forklaring på det som jeg har sat til salg her på siden, og hvis der er noget som i ønsker drøftet ja så kan i jo altid tage kontakt til mig.

Hilsen Jesper

Bo

  • Gæst
Tekniske data bøger
« Svar #7 Dato: 01. Juli 2007 kl: 10:40:25 »
Hej Jesper

Jamen det er da en fin forklaring du der kommer med, at du så har T3 dele en masse, på din hjemmeside også, det kan undre. Ligeså at du sælger nye aluinderskærme importeret fra Finland og at du (producerer??) cd-romer til 250,- stk.

Men godt ord igen. Med en så omfattende ombygning som du har været igennem, har du sikkert en masse erfaringer som du kan give videre, og omvendt er der nok folk her på siden der kan og vil hjælpe dig, hvis du skulle stå i en situation hvor det var nødvendigt.  

Så jeg mener det faktisk: Velkommen til  :!:

cortina

  • Gæst
Tekniske data bøger
« Svar #8 Dato: 01. Juli 2007 kl: 12:28:40 »
Tak for det!

Hilsen Jesper

PARKHAVE

  • Gæst
Tekniske data bøger
« Svar #9 Dato: 01. Juli 2007 kl: 20:02:54 »
Det er bare iorden cortina :lol:  :lol:

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Tekniske data bøger
« Svar #10 Dato: 01. Juli 2007 kl: 20:39:16 »
Citat fra: "cortina"
Følgende bøger fås på enten cd rom eller i tryk form!
4-trins alm. gearkasse 091
1989 Eldiagrammer
CS JX KY 4-cyl diesel mekanik
Elektrisk anlæg 04-85
Justerbar lygtediagram
Karosseri-monteringsarbejder 08-87
Reservedelskatalog
Servicenormer 04-90
Undervogn 06-85
Varme klimaanlæg 01-87

Prisen er kr. 1.000 for en cd med alle bøger på. :P  (Her må du godt fjerne din smiley, eller finde en med Kalot på.)

(Jeg ville måske have strakt mig til 50 Kr for at se om der noget, som ikke i forvejen deles ud gratis mellem medlemmer,  :)  :lol:  :wink:  :) eventuelt om du har noget der ikke er Tysk eller Engelsk.

Det er de originale bøger som er blevet brugt af vw så kvaliteten er ok.
(det har du vel en aftale med VW om, Det her er Gas :wink: )
Hilsen Jesper


Velkommen på T3Nettet.

Jeg tror du vil opdage der er en anden ånd herinde end den du er vant til. Kan vi hjælpe hinanden gør vi det, helst uden der skal være penge med i det. Mange af de reservedele der ryger rundt, de byttes med andre dele, eller handles for småpenge. Her skal lige være undtaget enkelte der sælger nye dele.

Kataloger, reparationsmanualer, fotoserier og lignende kopieres på under 5min, skiven koster et par kroner, portoen en femmer. Så den slags gives og sendes gratis til dem der mangler.

Skulle du nu "grædende" få lyst til at sende en skive, skal jeg gerne kopiere den og dele den rundt sammen med pandekagerne til næste træf. :lol:

Velkommen til, the more the marrier, har du presenteret din bil herinde. ? For vi vil så frygtelig gerne se og høre om den, særligt hvis du har ændret, eller bygget noget vi kan lære af. Helst med billeder und alles.

Kurt

PS var selv heftig Granada 2,3 V6 kører engang.
Kurt - 25115788