Forfatter Emne: Reperation af indsprøjtningsdyser.  (Læst 2078 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jheltzen

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 286
    • Vis profil
  • T3 model: Westfalia 2.0 CU LBX
  • By: 8830
Reperation af indsprøjtningsdyser.
« Dato: 11. November 2016 kl: 14:24:52 »
Hej Alle.

Jeg har 4 dyser fra en WBX som er bygget over på mit LBX projekt. Min udfordring er at den stump slange der sidder fast oven på dysen er mørnet og skal skiftes.

Er der nogle der har erfaringer med det eller skal jeg have fat i 4 nye dyser blot pga en stump slange der skal skiftes.

Spørgsmål nr. 2 hvor får man fat i 4 dyser uden det koster en mindre formue.

Dyserne er blevet målt og testet og fungere uden problemer.

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Sv: Reperation af indsprøjtningsdyser.
« Svar #1 Dato: 11. November 2016 kl: 15:43:19 »

Offline jheltzen

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 286
    • Vis profil
  • T3 model: Westfalia 2.0 CU LBX
  • By: 8830
Sv: Reperation af indsprøjtningsdyser.
« Svar #2 Dato: 13. November 2016 kl: 08:26:27 »
Tusind tak, det må jeg lige forsøge mig med.

Offline jheltzen

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 286
    • Vis profil
  • T3 model: Westfalia 2.0 CU LBX
  • By: 8830
Sv: Reperation af indsprøjtningsdyser.
« Svar #3 Dato: 15. November 2016 kl: 08:36:33 »
Hvordan ser det så ud hvis dysen bliver fugtig mellem den øverste metalring lige under slangen og det stykke plastic hvor stikket sidder på, kan man gøre noget ved det?

Dysen er blevet testet ved 3 bars tryk, læser jeg i den store T3 manual kan jeg se max tryk er 2,5 bar. Tænker i det kan være årsagen, til de er fugtige, eller burde dyserne kunne holde 0,5 bars ekstra tryk?