Forfatter Emne: Motornummer - skal søge Carnet de Passage (kører til Iran til Januar)  (Læst 1735 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jordbær

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 5
    • Vis profil
Kære folke-folkens
Jeg kan se at der er flere der har spurgt om dette, men jeg har har ik kunne finde mit motornummer ud fra disse. Nogen der kan fortælle hvor jeg finder det? Gerne med en pil på billede ;)

Jeg har en 2.1 WBX'er. Vist en MV'er?

Jeg har lige haft generatoren af for at komme til at gøre rent ved "foden" til ånderøret. Der var ingenting (på den eneste side jeg ku forestille mig der var plads = siden der peger bagud) SE VEDHÆFTET BILLEDE

Ligeledes har jeg kigget under, men der har jeg jo 2 forskellige numre på hver side af blokken. Henholdsvis 025 101 101 B og 025 101 102 B. Så det er vel mere et typenummer? SE VEDHÆFTET BILLEDE

Hvis jeg ik' finder andet tænker jeg at skrive dette nummer på. Tænker at hvis reg.nr. og bilens type passer og så med ngt der minder om et motornummer, så slipper vi nok både ind og ud.

Vi kører i øvrigt mod Iran start januar - som vi nu får bilen færdig til (mangler stadig at give vognen lidt kærlighed...)

Og er der andre der har erfaringer med at søge Carnet de Passage?

Venligst
David

Offline POLLE955

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.765
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 vestfalia aaz diesel
  • By: 4700 Næstved
Sv: Motornummer - skal søge Carnet de Passage (kører til Iran til Januar)
« Svar #1 Dato: 16. November 2016 kl: 22:13:40 »
Hej det skal stå der ved foden af ånderøret , så der er nogen der har fjernet det hvis det ikke er der .
Hilsen Poul
Speed Kills - Drive A Bus And Live Forever!
Vestfalia camper aaz diesel 1982 , Audi A2 ,14 tdi,Skoda fabia 1,2 tsi 105 hk ,Skoda Octavia 1,2 tsi 105 hk .20680265
Næstved 4700