Off topic > Generelt

Søges : Camuflagenet.

(1/2) > >>

TONY:
Jeg leder efter et rimeligt stort (eller flere mindre) camuflagenet, helst rimelig intakte, men vigtigst er at de skal være billige...  :wink:
Jeg har lovet ungerne at der skal bygges træhuler og udkigsposter, og de ville jo juble hvis der kunne findes nogen rigtige "militær-net"..  :lol:
Jeg kommer ikke selv på auktioner hvor de har sagerne, så jeg håber at nogen herinde måske har fundet et bag i et ex-mili køretøj, og som kan erhverves til små penge eller en T3-stump..  :roll:

Tony

BlackChart:
Har du en idé om størrelse du skal bruge??

Så skal jeg da prøve at forhøre mig omkring i de kredse ;)

TONY:

--- Citat fra: "BlackChart" ---Har du en idé om størrelse du skal bruge??

Så skal jeg da prøve at forhøre mig omkring i de kredse ;)
--- Afslutning på citat ---


Skal det være i ét stykke, er det nok minimum omkring 5-6 meter på alle ledder, men mindre stykker på ca. 2 meter x ? meter, kan sagtens bruges.

Tony

BlackChart:
Skal prøve at give teten vidre til rette vedkommende, men vil intet love...

Kkrogsgaard:
Bum bum bum:

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?taxShowAllInOneCategory=0&taxShowAllCategories=0&Niveau=&OldNiveau=&SektionId=0&KategoriId=&rubrikId=0&Annoncetype=2&Sortering=2&Sortsearch=1&Sorteringtype=1&kortsogX=0&kortsogY=0&kortsogRad=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&FirstSearch=&HashId=&partner=&PartnerMyRefererId=&BilledVisning=0&navValsFound=&CurPage=1&KunKoebNuPris=0&AnnoncetypeRange=7&navSearchWords=&Fritekst=sl%F8ringsnet&RegionId=0&Forhandler=1&Forhandler=2&PrisFra=0&PrisTil=9999999&AntalDage=0

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version