Forfatter Emne: hjemvendt fra sydfrankring  (Læst 1699 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lars Thorndahl

  • Gæst
hjemvendt fra sydfrankring
« Dato: 14. August 2010 kl: 19:59:35 »
så er jeg lige kommet hjem fra sydfrankring og næsten 6.000 km bag mig... Kørte i meget høj varme nede syd på, og har tit tænkt om det egentlig har noget at sige med en CU motor, den kørte bare derud af med 110kmt uden bøvl og brok... ville gerne høre fra andre om hvor meget i egentlig presser jeres motor og hvad hastighed i plejer at køre med, når i er på langfart:-)??

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
hjemvendt fra sydfrankring
« Svar #1 Dato: 14. August 2010 kl: 22:47:26 »
Velkommen hjem : Glæder os til at læse rejseberetning, høre om gode destinationer og campingpladser mm.

Vi vinkede til en del T3'ere på årets ferie :-)

Frk G, som er udstyret med en  1.8 ABSmotor fra en Golf 3, fik       fuld pedal det meste af ferien, motorveje skal ikke trækkes i langdrag.

Så det er ikke noget værdigt sammenligningsgrundlag...
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."