Forfatter Emne: Bf Goodrich All Terrain  (Læst 2026 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Alp

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 785
    • Vis profil
    • Film
  • T3 model: Syncro
Bf Goodrich All Terrain
« Dato: 21. Juli 2014 kl: 09:05:42 »
Skulle der være nogen der har 2-3 BFG AT 215 / 75 / 15 med det gamle mønstre, liggende til salg ?
[attachment=17938]had7cbfb.jpg[/attachment]

Offline Andreas

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.488
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro Doka
  • By: 8632 Lemming
Købes : Bf Goodrich All Terrain
« Svar #1 Dato: 21. Juli 2014 kl: 09:13:02 »
Findes der et nyt mønster?
Andreas
25 38 07 87

1992 VW T3 SuDoka Syncro EJ22 "Pumba"
T3 Campingvogn "Timon"
Peugeot 307 SW HDi
Honda Africa Twin XRV 650

Offline Alp

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 785
    • Vis profil
    • Film
  • T3 model: Syncro
Købes : Bf Goodrich All Terrain
« Svar #2 Dato: 21. Juli 2014 kl: 10:07:25 »
Har du noget på lageret Andreas ?

Offline Alp

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 785
    • Vis profil
    • Film
  • T3 model: Syncro
Købes : Bf Goodrich All Terrain
« Svar #3 Dato: 21. Juli 2014 kl: 10:17:25 »
De har da fået dem igen hos dækonline ...  :P

Er der nogen der ved hvor stor forskeld der må være på slid på de 4 Syncro hjul ?


[attachment=17939]he97aea3.JPG[/attachment]

Offline Andreas

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.488
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro Doka
  • By: 8632 Lemming
Købes : Bf Goodrich All Terrain
« Svar #4 Dato: 21. Juli 2014 kl: 10:19:12 »
Nej desværre, jeg har kun dem der sidder på bilen.
Andreas
25 38 07 87

1992 VW T3 SuDoka Syncro EJ22 "Pumba"
T3 Campingvogn "Timon"
Peugeot 307 SW HDi
Honda Africa Twin XRV 650

Offline Alp

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 785
    • Vis profil
    • Film
  • T3 model: Syncro
Købes : Bf Goodrich All Terrain
« Svar #5 Dato: 21. Juli 2014 kl: 14:16:06 »
Forskeld på dæk slidtage skal være under 6%. ... Eg rulleomkreds under 6% difference...frem med målebåndet...  :blink:

"The VC engages when the front and rear wheels turn at different speeds, greater than 6% in relative RPMs.  When the front and rear wheels turn at a greater difference in RPMs during sharp turns (above 6%), it would seem that the VC would engage and cause some binding.  However, a brand new VC will not do this, even when warm.

Chirping/binding in tight turns at least provides good cause to check your tire tread depth and to keep an eye on whether the symptoms become progressively more pronounced.  However, symptoms indicating that the VC is engaging sooner than it used to or should be, such as obvious binding at low (parking lot) speeds, easily induced binding (i.e., upon less turn of the steering wheel) and heat related binding (after long high speed summer trips), should not be ignored and should be investigated immediately in order to avoid huge repair bills. "

Offline Alp

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 785
    • Vis profil
    • Film
  • T3 model: Syncro
Købes : Bf Goodrich All Terrain
« Svar #6 Dato: 21. Juli 2014 kl: 16:16:38 »
Har bestilt 2 ny, så må målebåndet bestemme om kadan skal af i en periode.